[QUOTE="vieras";27156963]Akuutteja tilanteita voi toki tulla ja on hyvä, että silloin voi apua saada. Tosin ymmärsin, että olet ollut useita kertoja sossun luukulla ja pitkäaikaistyöttömänä. Siksi kysyin, miksi et käy töissä. Eli mistä syystä? Ei se ollut mitenkään hyökkäys. Ja ehkä ymmärsin väärin historiasi.
Kyllä, sosiaalihuolto kuuluu kaikille, mutta ihmisiä ihan oikeutetusti joskus suututtaa, kun joillakin ihmisillä ei ole mitään halua ilman tuota sosiaalihuoltoa elää. En nyt tarkoita sinua, koska en tilanteestasi juuri mitään tiedä. Ihan yleisellä tasolla vaan.
Sitä en ymmärrä, miksi kaikki kotinne tavarat jäivät miehelle. Vaikka ero olisikin ollut riitaisi. Ja tämäkään ei ole hyökkäys, vaan ihan aito kysymys.[/QUOTE]
Pakko korjata - mä en ole ap
olen siellä tiskin toisella puolella. Allekirjoitan kyllä osin tuon mutta tällainen kalusteasia erotilanteessa on erilainen tilanne kuin pitkäaikainen tt-asiakkuus. Ero voi tulla itse kunkin kohdalle ja joskus käy niin että "kaikki menee" samalla. Ei ole sillä hetkellä väliä oletko työtön, pitkäaikaistyötön vai työssä käyvä