Sosionominkoulutukseen haku tai yleensä amk haku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rice
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rice

Vieras
Olen ajatellut pitempään jo haluavani sosionomiksi. Mulla on pohjana peruskoulu, ravintolakokin koulutus (amis) ja vajaa 200 opintopistettä restonomin tutkinnosta (amk). Tiedän, ettei liippaa lähellekään sosiaalialaa, mutta voisiko joku ihana ihminen kertoa, voinko hakea sosionomiksi(amk) vaikka minulla ei ole lukio taustaa enkä ole toiseen asteen koulutuksena lukenut sosiaalialaa??? Hakukriteereissä on ainoastaan, että on oltava ylioppilas tai käynyt toisen asteen koulutuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
voit hakea. meillä ainakin pääs sisälle porukkaa, joilla ei lukiota eikä mitään sosiaalialaa taustalla. että jos ne tykkää susta ni pääset sisään x)

:D Missäs tuollainen koulu sijaitsee?? :DD Haen heti!

Juu, pitää siis rohkeasti hakea vaan, käydä pohjakoulutksia sit jos ei ekalla nappaa tai etsiä alalta työkokemusta.

Kiitos. :)

voit hakea. meillä ainakin pääs sisälle porukkaa, joilla ei lukiota eikä mitään sosiaalialaa taustalla. että jos ne tykkää susta ni pääset sisään x)

Mä haluan kans tietää että missä? Meillä on vaatimuksen pohjakoulutus

Mä haluan kans tietää että missä? Meillä on vaatimuksen pohjakoulutus

Alkuperäinen kirjoittaja niiu:
Pohjakoulutukseksi käy mikä tahansa toisen asteen koulutus. Ei tarvi välttämättä olla sosiaalialaa, eihän se lukiokaan sitä ole...

jep, ei ne siis peruskoulupohajltya siellä oo. vaikka lamkin sivuilta voi kattoa vähän hakukelposuudesta.

Siis ihan mikä tahansa amiskoulutus tai lukiokoulutus käy. Meidänkin luokalla on monta jotka ovat nyt vaihtamassa alaa syystä tai toisesta. Esim. yksi jolla on kampaajan tutkinto alla lukee nyt sosionomiksi.

Yhteistyössä