[QUOTE="vieraana";30670777]Onko sulla jotain todisteita asian suhteen? Puheluita, kirjeitä tmv.? Jos olet satavarma, että uhkaukset on perättöia ja laittomia, niin oisko sitten virkavalta se seuraava taho, jos ei "lievempiä instansseja" saada kiinni? No joo, mulla ei ole hajuakaan, kuka on sossulan esimiesasemassa tai toimintaa valvova taho...[/QUOTE]
Siis tämä tilanne tuli aivan yllättäen tänään pari tuntia sitten. Ilmoittivat klo 12 että klo 14 paikalle tai lapset huostaanotetaan. Kysyin perusteita, niin sanoivat että niitä on mutta mulle ei kerrota. Sanotaan sitten neuvotteluissa syyt jne. Sanoin ettei tulla niin uhkasivat että poliisit tulee kotiin ja hakee lapset pois. Kysyin perusteita, niin ei saatu. Tästä on kuulemma esimiehen päätös että näin tehdään mutta syitä/perusteluita ei saatu. JA aiemmin ei ole ollut mitään puhettakaan tällaisista toimista. Itse hain selkäkivun takia apua (josta oli tehty ls-ilmoitus) ja sain kodinhoitajan kotiin mutta nyt kuulemma pitääkin HETI saada selvitys tehtyä että pärjäänkö henkisesti ja fyysisesti kotona, mitään enempää ei kerrottu. Kysyin miksi, niin ei mitään vastausta.