A
ap,
Vieras
Kumpi on parempi? Antaako saman pätevyyden? Kun AMK.sta valmistuu sosionomiksi, niin miksi yliopistosta valmistuu? Kumpi kannattaa kun haluaa lastensuojeluun? Onko yliopistoon helpompi päästä vai AMK.iin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta sisi kyllä minä ymmärsin että voin työskennellä sosiaalityötä AMK.ssa lukeneena myös sosiaalityöntekijänä? Miksi sitten kaikki eivät valitse lyhyempää koulutusta?
Mutta sisi kyllä minä ymmärsin että voin työskennellä sosiaalityötä AMK.ssa lukeneena myös sosiaalityöntekijänä? Miksi sitten kaikki eivät valitse lyhyempää koulutusta?
No kaveri on sosionomi ja työskentelee kaupungilla sosiaalityöntekijänä, eli käy perheissä jne. mutta hän ei tee esim. päätöksiä mistään huostaanotoista. Raportteja kylläkin, mutta "oikea" sos.tt. tekee ne päätökset.
No kaveri on sosionomi ja työskentelee kaupungilla sosiaalityöntekijänä, eli käy perheissä jne. mutta hän ei tee esim. päätöksiä mistään huostaanotoista. Raportteja kylläkin, mutta "oikea" sos.tt. tekee ne päätökset.
Kuulostaapa hyvältä! Haluaisin siis olla sosiaalityöntekijä lastensuojelussa mutta hankalat päätökset jätän kyllä mielelläni muille.![]()
Ymmärsin että sosionomiksi hakee monempi kuin sosiaalityöhön yliopistoon, siksi siis varmaan vähäsen hankalampi päästä!![]()
Ymmärsin että sosionomiksi hakee monempi kuin sosiaalityöhön yliopistoon, siksi siis varmaan vähäsen hankalampi päästä!![]()
Tilastoa 2011:
Metropolia, sosiaalialan ko: 1652 hakeneesta 57 otettiin sisään
Laurea, sosiaalialan ko: 1133 hakeneesta 55 otettiin sisään
Helsingin yliopisto, sosiaalityö: 526 hakeneesta 25 otettiin sisään