sosiaalinen elämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
en tiedä mikä minua vaivaa. eristäydyn kaikista ihmisistä.en voi mennä kauppaan,kaikki tuijottavat minua,en voi mennä kylään koska kaikki tuijottavat minua.en vastaa puhelimeen koska en tiedä mitä sanoa.tätä on jatkunut jo jonkun aikaa ja alkaa näkyä parisuhteessani. minulla on todettu paniikkihäiriöä aikoja sitten mutta jätin hoidon kesken koska lääkkeet tekivät minulle kurjemman olon. en tiedä minne pitäisi mennä juttelemaan mikä on oikea paikka.onko tämä paniikkihäiriö vai jonkinlainen masennus?

Hmm.. Tuo taitaa olla jonkinlainen fobia. Torikammo vai miksi sitä sanotaan. Pelkäät sosiaalisia tilanteita. Susta tuntuu että kaikki tuijottaa sua vaikka asia ei varmastikaan ole niin. :hug:
Mä en oikein tiedä mistä sun kannattaa apua lähteä etsimään. Soita vaikka sun terveyskeskukseen ja kerro asiasi, sieltä ohjataan oikeaan paikkaan.
Tuo on jo paljon että sä itse tiedostat sun ongelman ja haluat siihen apua. =) Tsemppiä kovasti!

Ota ihmeessä yhteyttä terveyskeskukseen tai mielenvireyskeskukseen. sain kyllä heti sen kuvan että oisi niitä paniikkihäiriöoireita.. Kyllä sinua varmasti osataan auttaa ja lääkkeetkin voi aluksi tuntua huonontavan oloa mutta kun vaan jatkaa käyttämistä ja on oikeat lääkkeet niin varmasti helpottaa jossain vaiheessa. Rohkeasti vaan hae apua uudestaan ennen kuin tilanne pahenee jos syy on se entinen. Saat elämän oikeille uomille..

Yhteistyössä