Sorrento; Oletko käynyt, tykkäsitkö, suositteletko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Paikka näyttää ainakin todella kauniilta ja sen lähiympäristö. Riittäisiköhän tuolla mielekästä tekemistä kahdeksi viikoksi?
Matkalle lähtisi mukaan vanhempien lisäksi 6-vuotias. Millainen hintataso ruokakaupoissa, entä ravintolassa?
Mitä paikkoja tuolta lähistöltä suosittelisit, missä kannattaisi ehdottomasti käydä?

Olen käynyt, mutta yli 10 vuotta sitten, joten hintatasosta ja sen sellaisesta en osaa sanoa.

Ehdottomasti kannattaa kuitenkin lähteä; lähellä on Caprin kaunis saari sekä Napolin kaupunki. Vuoriakin on ja meri, maisemat on erilaiset kuin Suomessa, ja kauniit mielestäni!

Edit: Niin, ja aikuisia ainakin kiinnostaa Pompeijin tuhkaan hautautunut kaupunki! Se nyt ei ole IHAN vieressä, mutta jos on kaksi viikkoa aikaa, niin ehkä sinnekin on mahdollisuus lähteä. Itse pidin sitä erittäin mielenkiintoisena paikkana.

Viimeksi muokattu:
Olen käynyt, mutta yli 10 vuotta sitten, joten hintatasosta ja sen sellaisesta en osaa sanoa.

Ehdottomasti kannattaa kuitenkin lähteä; lähellä on Caprin kaunis saari sekä Napolin kaupunki. Vuoriakin on ja meri, maisemat on erilaiset kuin Suomessa, ja kauniit mielestäni!

Edit: Niin, ja aikuisia ainakin kiinnostaa Pompeijin tuhkaan hautautunut kaupunki! Se nyt ei ole IHAN vieressä, mutta jos on kaksi viikkoa aikaa, niin ehkä sinnekin on mahdollisuus lähteä. Itse pidin sitä erittäin mielenkiintoisena paikkana.

Peesi kaikkeen. MInäkin olin siellä yli 10 vuotta sitten ja maisemat oli hienot. Amalfin rannikko oli todellakin näkemisen arvoinen, kuten myös Capri, Napoli ja Vesuvius sekä Pompeiji. Ischiallakin olis käyty, jos aika olis riittänyt, oltiin vaan viikko.

Kiitos teille vastauksista. Suunnittelen omatoimimatkaa tuonne. Vielä kun löytäis ihanan huoneistohotellin/vuokrattavan huoneiston merinäköalalla ja parvekkeella, sekä uima-altaalla.

Yhteistyössä