Sormien puutuminen ja tunnottomuus loppuraskaudessa, ja jalkapohjien pistely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laalaa

Vieras
Onko kenelläkään sormet puutuneet loppuraskaudessa? Mun oikea käsi ei etenkään aamuisin oikein edes mene nyrkkiin ja etenkin keskisormen pää on melkein tunnoton. Neuvolassa sanottiin että normaalia ja johtuu turvotuksesta.

Ja nyt jos istun tai makaan ja sitten nousen taas jaloilleni niin jalkapohjia pistelee kuin miljoonalla neulalla kävelisi. Sitten se asettuu kun muutaman askeleen ottaa.

Onkos muita saman kokeneita?

Se on ihan normaalia. Todella inhottavaa kylläkin :o Mikään ei meinannu käsissä pysyä ja tunto lähti lopulta koko käsistä. Helpotti aika pian synnytyksen jälkeen kun turvotuskin alko hiljalleen laskea.

Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Se on ihan normaalia. Todella inhottavaa kylläkin :o Mikään ei meinannu käsissä pysyä ja tunto lähti lopulta koko käsistä. Helpotti aika pian synnytyksen jälkeen kun turvotuskin alko hiljalleen laskea.
Joo mä olen myös huomannut että pudottelen tavaroita! Ja tää näppäilykin on aika kömpelöä.

Kiitos vastauksista :)

samaa vaivaa täälläkin paitsi et mulla ei oo turvotusta.eli voi tulla nuo oireet vaikka turvotusta ei oliskaan ollenkaan.edellisten lasten kohdalta tiedän et tää loppuu kun vauva syntyy.

Yhteistyössä