Sormeilevatko kaikki naiset?

• Viestiketjun aloittaja Utelus
  • Ensimmäinen viesti
Utelus
Jos kerran (melkein) kaikki miehet tumputtaa, jotkut nettikuvien/videoiden avulla, jotkut ihan muuten vaan, niin miten sitten naisilla? Onko lukijoiden joukossa naista, joka ei ole koskaan masturboinut? Entä kuinka usein yleensä masturboit? Oletko sinkku, aviossa, avossa, muussa suhteessa? Käytätkö muita apuvälineitä kuin omia sormia? Kuten esim. irti ruuvattua suihkun letkua? Leluja? MIelikuvia?

Loppukevennys:
"Muista käyttää kondomia!"
(Suomen kotien masturbointiliitto Ry)

Marjatta-80
En tiedä muista naisista mutta itse olen sinkku ja tyydytän itseäni käsin ja dildolla. Kuinka usein... se riippuu siitä mikä aika kuusta on. Voi hyvin mennä pari viikkoa etten edes ajattele asiaa ja sitten kiimaisimpaan aikaan voin tehdä sitä jopa pari kertaa päivässä. Silloin kun olen parisuhteessa tarvetta on vähemmän mutta kyllä silloinkin pari kertaa kuussa ainakin tuli sormetettua :)

..Nenne..
Tottahan toki! Sekä parisuhteessa ollessani että sinkkuna ollessa. Parisuhteessa ollessa kerran/pari viikossa ja sinkkuna jos mitään "sutinoita" ei ole meneillään niin sitten useamman kerran viikossa.

Omat sormet... liukkari.. dildo.. ns "hartioiden" hierontaan tarkoitettu hierontalaite..

..Ihana tapa rentoutua..

Kalervo K.
Alkuperäinen kirjoittaja ..Nenne..:
Tottahan toki! Sekä parisuhteessa ollessani että sinkkuna ollessa. Parisuhteessa ollessa kerran/pari viikossa ja sinkkuna jos mitään "sutinoita" ei ole meneillään niin sitten useamman kerran viikossa.

Omat sormet... liukkari.. dildo.. ns "hartioiden" hierontaan tarkoitettu hierontalaite..

..Ihana tapa rentoutua..
...että ne naiset, jotka väittää, etteivät runkaa, valehtelevat. Hän itse käyttää juuri tuollaista hartioitten hierontavehjettä ja värisevää dildoa aina kun halu yllättää, enkä minä ole paikalla. Hyvä niin, paljon parempi kuin että käyttäisi naapurin Reiskaa...

Tuuraaja
Kalervo: "paljon parempi kuin että käyttäisi naapurin Reiskaa..."

Mutta jos Reiskalta asiaa kysyttäisiin, kai hänen mielestään häneltä toki löytyisi se parempi apu miehen poissaollessa?

Kalervo K.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuraaja:
Kalervo: "paljon parempi kuin että käyttäisi naapurin Reiskaa..."

Mutta jos Reiskalta asiaa kysyttäisiin, kai hänen mielestään häneltä toki löytyisi se parempi apu miehen poissaollessa?
Reiska, eiköhän ole parempi, että setvitään nämä jutut kotona aidan yli kuin täällä julkisesti? Meinaan, jos ehdoista sovitaan... Onhan se melko ryntävä tuo teidänkin emäntä...

..Nenne..
Ja siinä vaimosi on varmasti oikeassa! Suurimmalle osalle naisista se tuntuu vaan olevan jotenkin hävettävä juttu tai jotain, etteivät kehtaa myöntää. Seksissä ja itsetyydytyskessä ei pitäisi olla mitään häpeilemistä. Ihania elämään kuuluvia nautintoja!! ...Riehakasta viikonlppua ;)...

utelias uuno
Olen pohtinut, voisiko naiset saada "kännykkäorkkuja" jos värinähälytin päällä olevan kännykän laittaa klitan päälle?

Meinaan, että jos olis vaikka kaks kännykkää itsellä, niin vois soitta pimppaan orkkusoiton.. Mulla ainakin kännykässä on aika voimakas värinähälytys. Joskus olen ajatellut toimisko se myös hartiahierontaan? -En ole kokeiellut, kun on vain yksi kännykkä.

Olisiko kännykkä syytä laittaa muovipusiin, että se ei rähmääntyisi?

Utelus
Tytönkloppi: "Miksi ihmeessä se suihkunletku pitäisi irti ruuvata?"

Tiettävästi suihkussa olevan suutinosan jotkut ruuvaa irti siksi, että sen jälkeen käteen jää pelkkä letku. Jolloin suihkun voimakkuuden voi säätää mieleisekseen ja suihku osuu suoraan klittaan. Kuulemma toimii. Ainakin toisilla.

Kalervo K.
Alkuperäinen kirjoittaja Utelus:
Tytönkloppi: "Miksi ihmeessä se suihkunletku pitäisi irti ruuvata?"

Tiettävästi suihkussa olevan suutinosan jotkut ruuvaa irti siksi, että sen jälkeen käteen jää pelkkä letku. Jolloin suihkun voimakkuuden voi säätää mieleisekseen ja suihku osuu suoraan klittaan. Kuulemma toimii. Ainakin toisilla.
....käyttää vaimon kansa myös suihkua. Mutta ei tarvi ruuvata mitään irti, kun sen siroavan suihkun vain suuntaa läheltä juuri klittaan, niin kyllä irtoaa!!!!! Eikä kestä kauaa. Meinaan, yhdessä näitäkin harrastellaan silloinkin kun olen kotona - eikä Reiskaakaan ole lähimaillakaan...

fc
Joskus viikottain, joskus kuukausittain. Ihan oman mielen mukaan.

Omat sormet ovat paras väline. Ei jaksa käyttää muita kun sormet pelittää. Mielikuvat usein mukana, en saisi mitään irti pelkästä sormettamisesta. Voiko ylipäänsä masturboida onnistuneesti ilman mielikuvia?

CS.
En sormeta. Koskaan. Ja tämä ihan rehellisesti. Miehet tuntuvat luulevan mustavalkoisesti että ainoat keinot ovat hieromasauvat, suihkut ja sormileikit. Minä hankaan luovana itseäni pöytien ja tuolien reunoihin. :D

uuno utelias
Alkuperäinen kirjoittaja CS.:
En sormeta. Koskaan. Ja tämä ihan rehellisesti. Miehet tuntuvat luulevan mustavalkoisesti että ainoat keinot ovat hieromasauvat, suihkut ja sormileikit. Minä hankaan luovana itseäni pöytien ja tuolien reunoihin. :D
onko naisten ratsastusharrastukseen sama syy? miehethän eivät juurikaan ratsastusta harrasta.

Kalervo K.
Ja siinä vaimosi on varmasti oikeassa! Suurimmalle osalle naisista se tuntuu vaan olevan jotenkin hävettävä juttu tai jotain, etteivät kehtaa myöntää. Seksissä ja itsetyydytyskessä ei pitäisi olla mitään häpeilemistä. Ihania elämään kuuluvia nautintoja!! ...Riehakasta viikonlppua ;)...
Voitaisko joskus runkata kimpassa? Meinaan, sehän olisi ihan yhtä jännää kuin olisi vieraissa, vaikkei sitten itse asiassa oliskaan. Meillä ei siis pelkästään vaimo "käy kämmenellä", kyllä sitä lajia minäkin harrastan, enkä edes kovin harvoin.

titus
Alkuperäinen kirjoittaja Kalervo K.:
Voitaisko joskus runkata kimpassa? Meinaan, sehän olisi ihan yhtä jännää kuin olisi vieraissa, vaikkei sitten itse asiassa oliskaan. Meillä ei siis pelkästään vaimo "käy kämmenellä", kyllä sitä lajia minäkin harrastan, enkä edes kovin harvoin.
meillä tehdään se yhdessä,mies katsoo vieressä kun mnä hyväilen itseäni ja samalla runkaa vieressä,ei sitä kauaa voi katsoa kun haluaa jo oman kullan ison kalun sisään,mut kannattaa kokeilla kaikkea kivaa kullan kanssa yhdessä

vierailija
Meillä hoidetaan välillä toisiamme käsillä. Menen sängylle vaimon viereen siten että olen pää vaimon jalkojen puolella ja vastaavasti hän minun. Siinä sitten vaimo koukistaa jalan, niin että saan käden pimpalle ja vastaavasti hän saa helposti käden palleille ja kalulle. Tässä saa hyvin vietettyä aikaa pitkän tovin, nauttien toisen hyväilystä. Tämä käy myös esileikkinä.

Yhteistyössä