sori nyt vaan..mutta en ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanan miehen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanan miehen vaimo

Vieras
Mistä tän palstan mammat oikein on löytäneet miehensä? Joka toinen pino alkaa tyyliin "vi**u tota äijää" yms. Miksi koskaan ei joka toinen viesti ole vaikka " mun mies on ihanin, koska.." -alkuisia? Ihmetyttää se, että miten te oikeen jaksatte niitä katsoa päivästä toiseen? Terapoimalla ( joo tiedän..tyhmä sana, mutten muutakaan keksiny) itseänne täällä haukkumalla miestänne julkisesti? Vai onko pipo muuten vaan kireellä?

Miksi ette vaan eroa ja etsi kunnon miestä?

Alkuperäinen kirjoittaja ihanan miehen vaimo:
Mistä tän palstan mammat oikein on löytäneet miehensä? Joka toinen pino alkaa tyyliin "vi**u tota äijää" yms. Miksi koskaan ei joka toinen viesti ole vaikka " mun mies on ihanin, koska.." -alkuisia? Ihmetyttää se, että miten te oikeen jaksatte niitä katsoa päivästä toiseen? Terapoimalla ( joo tiedän..tyhmä sana, mutten muutakaan keksiny) itseänne täällä haukkumalla miestänne julkisesti? Vai onko pipo muuten vaan kireellä?

Miksi ette vaan eroa ja etsi kunnon miestä?

No on niillä kunnon miehet, mutta palstalla saa huomiota vain haukkumalla ukkoaan vaikka miksi sovinnistisiaksi

Mullakin on ihana mies, mutta en uskalla täällä sitä hehkuttaa ettei tule vielä suurempi v*tutus noille toisen pinon aloittajille. Ja toisaalta, kellä onni on, se onnen kätkeköön :)

Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Kerran kehuin miestäni täällä niin sain jostain oikein älyttömän perskärpäsen joka takertui ihan joka ikiseen sanaani/sanamuotoon ja vänkäs monta sivua vastaan

No nyt ainakin tiedän millä täällä saakeskustelua aikaan jos on tylsää. Ottaa ja haukkuu miehen alimpaan helv***in vieläpä kirjoitusvirheillä höystettynä, niin jo löytyy juttuseuraa ;)

Niin ja olenhan mä itse kerran hehkuttanut miestäni tällä palstalla ( en tosin muista miksi ihmeessä olisin niin tehnyt ;) ) mutta se kiinnosti palstalaisia kuin kasa kylmää peetä! Niin se vaan on, että pitää olla tosi surkea asia mitä täällä pähkäilee, et saa ees ne neljä sivua halauksia tai jonkinlaisen keskustelun avatuksi. Ja siinäkin keskustelussa voi saada kurat omaan niskaan.

Yhteistyössä