Söpö imetyssuoja, onko hyvä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissit piiloon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on käyttökokemuksia ja voin kyllä suositella kaikille pöllöniskoille. Täällä nyt vaan tyrmätään, mutta oikeasti eivät ole tutustuneet tuotteeseen kunnolla. Ei ole tietoa materiaalista, paksuudesta sun muusta. Ja mitä sitten jos joku huomaa, että tuollaista käyttää? Tai onko se pahasta, jos jonkun essun vetäisee päällensä? Miksi sitä pitäisi hävetä? Mielestäni kuitenkin tärkeintä on vauvan ruokarauha. Jos ympäristö kiinnostaa enemmän kuin tisSI, niin KYLLÄ käytän Söpöä. Tuon kanssa ei tarvitse etsiä edes rauhaisaa paikkaa, kun se rauha löytyy aina suojan alta. Kuuma tuossa ei tule äidille, eikä vauvalle. Hyvin kiertää ilma ja materiaali on tarpeeksi ohutta.

Ite tykkään. Ideana on että itse näet vauvan liinan yläreunasta kun siinä kovike eli vauva saa ilmaa. Ite en ole koskaan kokenut imetystä sellaisena että julkisella paikalla imettäisin - ei mua haittaa jos joku muu sitä tekee mutta itselle ei vaan ole luontevaa. Liina on mulla vastaus siihen että ei tarvii mennä johonkin muualle jossa oma olo on luontevampi. Ja tosiaan toimii myös esim suojana vaunuissa tai rattaissa yms. Mukana reissussa myös tosi hyvä. Maailmalla imetykseen ei suhtaudutaan niin vapaasti ku suomessa...

Jo vanhentunut viestiketju, mutta olipa kiva edes lopussa lukea siihen järkeviäkin kommentteja ja käyttökokemuksia, joita alkuperäisessä viestissä kysyttiin.. Itse ajattelin myös hommata tuotteen. Ekan lapsen kohdalla totesin että ei tunnu luontevalta itselleni julki-imettäminen, enkä itse halua vilautella rintavarustustani muiden nähtäväksi. Meitä on niin erilaisia! Ja varsinkin jos lapsen kanssa tuntuu olevan rintaruokinnassa enemmän tai vähemmän opeteltavaa, niin kiva kun ei tarvii sitten niin välittää ajasta ja paikasta että pysyykö tissillä vai ei.

Vanha ketju, mut pakko vastata kun oli niin nihkeitä kommentteja. Mulla oli kolmannen lapsen kanssa tuollainen, ja oli ihan superkätevä ja hyvä etenkin alkukuukausina, kun imetyssessiot saattoivat venähtää hyvinkin pitkiksi. Esim. yhdet häät vedettiin tyylikkäästi läpi tuon imetyssuojan kanssa. Eikä todellakaan mikään harso tai muu riepu aja samaa asiaa; tuon kanssa säilyy näkökontakti vauvaan, vauva saa ilmaa, vauva ei saa sitä yhdellä riuhtaisulla kiskottua minnekään jne. Vahva suositus!