Sopivin paino 164cm pitkälle?

• Viestiketjun aloittaja "Tinttis"
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
[QUOTE="mmm";28694174]50 on ihan liian vähän, oli ruumiinrakenne mikä vaan. Sairasta.

Itse painan 64 ja tavoite oli 58.[/QUOTE]

Mistä sinä sen tietäisit kun olet itse noin painava?

"vieras"
Minä olen 165 cm pitkä, ja painan 55 kiloa. Olen painanut aiemmin noin 50 kiloa, ja näytin ihan kävelevältä luurangolta. Nostin painoa liikunnan ja ruokavalion avulla ja aloin olla tyytyväinen painooni kun se oli noin 53 kiloa.

"eee"
[QUOTE="Miira";28694289]Normaalipainoinen hän on.[/QUOTE]

Niin onkin, mutta se, että hänen tavoitepainonsa on 58 kiloa ei tarkoita, etteikö joku muu voisi näyttää todella hyvältä 50-kiloisena.

paksu
Olen 165 cm ja painan ehkä jotain 75 kg. Olen paksu, vaikka liikun paljon. Rakastan syömistä, enkä syö mitenkään mahdottomia, mutta en laske kaloreitani tarkkaan. Haaveenani olisi painaa 69 kg, mutta taitaa olla mahdottomuus. Olen kyllä hyvässä kunnossa, teen pitkiä reippaita kävelylenkkejä monta kertaa viikossa ja käyn kaksi kertaa viikossa zumbassa.

....
Mielestäni mikä tahansa normaalipainon sisällä on yhtä sopiva. Itse ainakin olen tuon pituisena ollut yhtä tyytyväinen itseeni painon vaihdellessa 50 kg ja 65 kg välillä. Vaihtelu on toki ollut pitkän ajan kuluessa eli en ole tarkoituksella laihduttanut/lihottanut ja tällä hetkellä on varmaankin n. 55-57 kg ja on hyvä. Itselleni mukavin on kuitenkin ollut 52-57 kg, tästä painavampana on selkeästi ollut epämukava ja raskas olo ja hoikempana taas verenpaine oli helposti liian matala ja huimasi usein.

"nih"
Muistakaa sitten että näitä lukee myös teinit jotka häpeävät painoaan ja pelkäävät olevansa läskejä tai liian laihoja... Älkää siis jooko kutsuko normaalipainoisia lihaviksi tai vastaavasti liian laihoiksi.

"Kumikameli"
olen 164cm pitkä, nyt painan liikaa, mutta tavoitteeni olisi 64kg, sillon näytän hyvältä. Tuon alle kun menee niin näytän liian laihalta, näin sanoo kaikki. Toisaalta mieluiten käytän vaatekokoa s-m, en xs. Tosin lantioni on sen verran leveä etten mä tule ikinä mahtumaan xs housuihin vaikken enää ikinä söisi mitään :D

kfkfkf
[QUOTE="Kumikameli";28695606]olen 164cm pitkä, nyt painan liikaa, mutta tavoitteeni olisi 64kg, sillon näytän hyvältä. Tuon alle kun menee niin näytän liian laihalta, näin sanoo kaikki. Toisaalta mieluiten käytän vaatekokoa s-m, en xs. Tosin lantioni on sen verran leveä etten mä tule ikinä mahtumaan xs housuihin vaikken enää ikinä söisi mitään :D[/QUOTE]

Varmaan niin riippuu siltä miltä haluaa näyttää. Mä en ollut tyytyväinen ainakaan M-housukokoon.

Yhteistyössä