Olisin kysellyt kokemuksia mitkä vaunut tai minkä merkkiset ovat hyvät Suomen sääoloihin lumi, tuisku, pakkanen ym?
Meidän emmaljungat toimineet aina ilman ongelmia! En niitä suosittelisi ja käyttäis ellen oli tyytyväinen! Samalla lailla ne Briotkin ovat olleet huolloissa, et miten sen sitten ottaa. Suosittelen kysyjälle kumpaakin merkkiä edellisillä peruteilla! Pitää hankkia ne jotka vastaa kyseisen perheen tarpeita! =) Eikö näin?!Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 01:38 parhaat kirjoitti:Osta Brio Duo- tai Kombi-malli, leveillä Race-ilmakumirenkailla, ovat aivan loistavat työntää! Mulla on Duo-malli, koska siinä on kaikista isoin koppa talvivauvalle mutta Kombi-on kolminkertainen testivoittaja ja ainoa vaunu joka on saanut täydet pisteet työnnettävyydestä. Mun pikkusiskolla on Kombit. Molemmat mun mielestä yhtä hyvät työntää.
Emmaljungatkin varmaan hyvä merkki mutta kuulemma tosi paljon vikoja ja huonosti toimiva takuu. (näin olen kuullut)
Pohjoismainen laadunvalvonta on tiukempi kuin muualla maailmalla. Lisäksi etelässä vaunukankaat on usein puuvillaisia, täällä tehdään meidän oloihin paremmin sopivia likaa ja kosteutta hylkiviä kankaita. "Halpatuotantona" tehdyis vaunuissa on paljon halpoja muoviosia (rikkoutuu helpommin) kun taas pohjoismaissa käytetään enemmän alumiinia, metallia, jne. Nää tulis mulle mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 07:34 mari 82 kirjoitti:Miksi taas kerrotaan, että pohjoismaissa tehdyt vaunut ovat talvikäyttöön parhaita. Perusteluja !!! Onko tutkittu ??? Missä tuloksia ???
Vaunuissa käytetään aivan samoja vanuja ja kankaita, olivatpa ne sitten Saksasta tai Kiinassa tai Puolassa valmistettuja "ruotsalaisia".
Miten pohjoismainen laadunvalvonta on parempaa??? Mutuako ??? Ei ole tutkimustuloksia kukaan pystynyt esittämään.Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 09:03 Pasi kirjoitti:\Pohjoismainen laadunvalvonta on tiukempi kuin muualla maailmalla. Lisäksi etelässä vaunukankaat on usein puuvillaisia, täällä tehdään meidän oloihin paremmin sopivia likaa ja kosteutta hylkiviä kankaita. "Halpatuotantona" tehdyis vaunuissa on paljon halpoja muoviosia (rikkoutuu helpommin) kun taas pohjoismaissa käytetään enemmän alumiinia, metallia, jne. Nää tulis mulle mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 07:34 mari 82 kirjoitti:Miksi taas kerrotaan, että pohjoismaissa tehdyt vaunut ovat talvikäyttöön parhaita. Perusteluja !!! Onko tutkittu ??? Missä tuloksia ???
Vaunuissa käytetään aivan samoja vanuja ja kankaita, olivatpa ne sitten Saksasta tai Kiinassa tai Puolassa valmistettuja "ruotsalaisia".
Meillä on myös Brio Duo, meil on ollut myös Emmaljungat mutta ei tuu toista kertaa.