Sopiva pukeutuminen salilla?

Millaiseksi koette sopivan pukeutumisen salilla? Saako paljasta pintaa näkyä? Kuinka ohut trikoo on suotavaa? Onko naisten pukeuduttava peittävämmin kuin miesten tai päinvastoin? Saako poikkeavaa pukeutumista tuijottaa? Onko tarkoituksellinen vastakkaisen sukupuolen huomion kerääminen paheksuttavaa?

vierailija
Löysät vaatteet ellei olla tekemässä jotain kisasuoritusta. Aikanaan kun harjoittelin samalla salilla yleisurheilijoiden kanssa, tytöt ja naisetkin nostivat useimmiten punttia verkkarit jalassa ja ottivat ne pois vasta kun alkoivat juosta tai hyppiä. Ei siinä rinnallevedossa tarvitse pelätä ilmanvastusta. Treenitilojen seksualisoiminen on vastenmielinen trendi.

vierailija
Ei kai salille mennä muita katselemaan vaan treenaamaan? Vai onko tosiaan niin, että nykyään salille mennään ottamaan kuvia instaan eikä saa tulla hiki, kun sitten kuvat näyttää huonolta? Eli ei ole mitään väliä, miltä ne vaatteet näyttää, kunhan ne on käytännölliset treenaamiseen. Salilla pitäisi olla kuvauskieto, niin loppuisi se instapellejen pyöriminen siellä häiritsemässä treenausta.

vierailija
Ei kai salille mennä muita katselemaan vaan treenaamaan? Vai onko tosiaan niin, että nykyään salille mennään ottamaan kuvia instaan eikä saa tulla hiki, kun sitten kuvat näyttää huonolta? Eli ei ole mitään väliä, miltä ne vaatteet näyttää, kunhan ne on käytännölliset treenaamiseen. Salilla pitäisi olla kuvauskieto, niin loppuisi se instapellejen pyöriminen siellä häiritsemässä treenausta.
Pelkästään salilla käyvät omaavat narsistisia luonteenpiirteitä.

vierailija
Salilla pitäisi olla kuvauskieto, niin loppuisi se instapellejen pyöriminen siellä häiritsemässä treenausta.
Ehdottomasti! Ennen vanhaan saattoi sentään valita sen suhteen millaiselle salille meni. Tiesi, että jossain kallioluolassa haisi pieru ja hiki eikä siellä ollut pyörimässä rikooprinsessoja. Nykyään ei tuollaistakaan päätelmää voi enää tehdä kun räkäisimmätkin salit alkavat olla jo kohtalaisen asiallisia ja rikooprinsessoja on niin paljon, etteivät he kaikki mahdu tai heillä ei ole varaa mennä niihin lasipalatseihin näyttäytymään. Sitä paitsi kunnon äijäsalilta voi saada tosi kivoja ja katu-uskottavia kuvia instaan pelkän pienen kertamaksun hinnalla. :rolleyes:

vierailija
Kulttuuri on muuttunut tosi paljon! Ennen koronaa ei ollut ollenkaan kummallista että kävin salilla poikani vanhoissa verkkareissa. Nyt erotun siellä kummajaisena, ja olen alkanut harkitsemaan trikoiden ostoa.
Trikoissa ongelmana on mun peräpukamat, ja pitää laittaa pikkuhousunsuja suojaksi, ja sitten se hankaa treenatessa. Eli pitäydynpä edelleen niissä vanhoissa verkkareissa...

Kuvauskielto pitäisi ehdottomasti olla! Voisikohan kuntosalit laittaa eteiseen jonkun ison julisteen selfie-seinäksi?

Pin
Jos nyt ei mitään laitteita tuhoavia vaatteita (kuten korkokenkiä) laita, niin aivan sama mulle. En jaksa tehdä sen suurempia pohdintoja siitä, miksi jollain on paljastavampi asu, ja jollain verkkarit - keskityn siellä omaan treeniini. Mä en myöskään ole kovin kateellinen persoona, joten en kiinnitä katkerasti huomiota niin paljon muiden pukeutumiseen tai varsinkaan jaksa siitä kitistä. Joskus saatan ihaillen vilkaista, jos jollain on oikein hienosti treenattu vartalo, mutta tuijottaminen on epäkohteliasta.

Jos joku haluaa siellä salilla näyttää oikein viehättävältä tai on ylpeä treenatusta kropastaan, niin antaa näytellä vaan. Saahan siitä nyt ylpeä ollakin ja vaatii kovaa työtä - ei tämäkään kiinnosta kun keskityn siihen omaan treeniini. :D

vierailija
Jos nyt ei mitään laitteita tuhoavia vaatteita (kuten korkokenkiä) laita, niin aivan sama mulle. En jaksa tehdä sen suurempia pohdintoja siitä, miksi jollain on paljastavampi asu, ja jollain verkkarit - keskityn siellä omaan treeniini. Mä en myöskään ole kovin kateellinen persoona, joten en kiinnitä katkerasti huomiota niin paljon muiden pukeutumiseen tai varsinkaan jaksa siitä kitistä. Joskus saatan ihaillen vilkaista, jos jollain on oikein hienosti treenattu vartalo, mutta tuijottaminen on epäkohteliasta.

Jos joku haluaa siellä salilla näyttää oikein viehättävältä tai on ylpeä treenatusta kropastaan, niin antaa näytellä vaan. Saahan siitä nyt ylpeä ollakin ja vaatii kovaa työtä - ei tämäkään kiinnosta kun keskityn siihen omaan treeniini. :D
Nykyään on vaan trendinä tuo miesten kiusaaminen ja julkinen häpäisy. Minäkin olen siihen törmännyt, vaikka en ole salilla käynyt varmaan 15 vuoteen. Eikö voitaisi vaan sopia, että punttisali on paikka treenaamista varten eikä siellä poseerata tai oteta kuva-/videomateriaalia someen?

Pin
kappas, pintsku pitkästä aikaa palstalla

hur är läget?
Juu! Mitäs tässä, vähän on tullu loman jälkeen tehtyä liikaa töitä ja ihan tööt. 10v sanoi mulle eilen, et kun hänestä tulee lääkäri, niin hän määrää mulle muistilääkkeitä. Siinä hyvin kiteytetty. :D

Kauhea pohdinta haenko kouluun nyt vai myöhemmin. Ei kai tässä sen kummempia :)

Mitäs sinne?

Juu! Mitäs tässä, vähän on tullu loman jälkeen tehtyä liikaa töitä ja ihan tööt. 10v sanoi mulle eilen, et kun hänestä tulee lääkäri, niin hän määrää mulle muistilääkkeitä. Siinä hyvin kiteytetty. :D

Kauhea pohdinta haenko kouluun nyt vai myöhemmin. Ei kai tässä sen kummempia :)

Mitäs sinne?
ei kait tässä kurjuutta kummempaa paitsi että on tulossa ensmäinen vunukka

jouluksi pitäs syntyö

Pin
Katso vaikka tuo nimimerkki m1ehen liittämä video.

Youtuben ihmeellisessä maailmassa törmäsin tähän ja tässä on nyt esimerkki positiivisesta käytöksestä sen kameran kanssa eli kysytään lupa eikä salakuvata:

Joo ei toisia sovi salakuvata salilla, tosi huonoa käytöstä. Sen ku ottaa itsestään vaan.
ei kait tässä kurjuutta kummempaa paitsi että on tulossa ensmäinen vunukka

jouluksi pitäs syntyö
piti googlata! :D Hei onnea paljon! :)

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä