Sopisiko tämä mekko häävieraalle (paksulle sellaiselle)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäisi nähdä kyseisen vieraan päällä jotta osaisi sanoa :). Hiukan pullukalle sopii taatusti, mutta hyvin "suurenmoiselle" naiselle tuskin.

Väri ei ole ongelma, koska pukua voi keventää asusteilla. Vaaleata huivia ja laukkua, joku koru ja kenties hattu (vaalea), niin ei ole kyllä yhtään "hautajaisasu".

Et sä ap voi olla oikeasti paksu, kun tuollaisista mekoista haaveilet. Oikeasti paksut ei kahta kertaa kuvittelis sulloutuvansa noihin mekkoihin. Joten mä luulen että voit kyllä pukeutua noihin, mutta tosiaan hääasusteeksi nuo ei musta olleet sopivia.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Et sä ap voi olla oikeasti paksu, kun tuollaisista mekoista haaveilet. Oikeasti paksut ei kahta kertaa kuvittelis sulloutuvansa noihin mekkoihin. Joten mä luulen että voit kyllä pukeutua noihin, mutta tosiaan hääasusteeksi nuo ei musta olleet sopivia.

No MIHIN sitä voisi kuvitella sulloutuvansa???

tuo toinen ei ollut mikään erikoinen...mun kommentti koski tuota mustaa...Mä tilasin viime kesänä halensilta sellasen ihanan mekon,mustaa,laskeutuvaa kangasta,aika ohuet olkaimet,rinnan alla "vyö".leikkaus oli upea,jopa minä kokoa 46-48 näytin ihmiseltä siinä...

Tuo toinen mekko on liian lyhyt. Siis ainakin jos sulla ei ole kauhean hoikat sääret. Kannattaa varmaan mennä ihan vaateliikkeeseen sovittelemaan. Ja tuo eka mekko ei sovi kuin timmi vartaloiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:

No MIHIN sitä voisi kuvitella sulloutuvansa???

No ei ainakaan ihoa nuoleviin mekkoihin tai polven yläpuolelle päättyviin minihameisiin. Tai mistäpä minä tiedän jos itseluottamus antaa periksi niin siitä vaan mutta mä en ainakaan pystyis.

Enivei, häihin kuitenkin jotain muun tyyppisiä vaatteita. Mitä kokoa sä ap käytät? Voisin laittaa sulle linkin yhteen nettikauppaan, jossa oli mun mielestä edullisia ja nättejä vaatteita vähän runsaammille naisille. Jos siis oikeesti oot koosta 40 ylöspäin..

Tämmöisen löysin kun etsin tuota linkkiä:
http://www.isotkoot.com/kaupat.php?tagi1=1&tagi2=4

Mutta tää on se kauppa, josta aiemmin mainitsin.
http://www.misura.fi/epages/Kaupat.sf

En tiedä sitten löytyykö tuosta linkkilistasta jotain muitakin varteenotettavia ehdokkaita.

Yhteistyössä