Sopisiko tämä hame tämän topin kanssa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 13:19 OneStepCloser kirjoitti:
Eka oli aika järkky yhdistelmä toka sitten ihan klassinen jo. Valkoinen hame menee varmasti kumman tahansa topin kanssa.

SAMETTIRUUSU
Mä laittaisin yksvärisen hameen topin kanssa joka on kirjava.
Kumpi tahansa toppi käy mielestäni kumman tahansa yksivärisen hamosen kanssa.

Minun mielestäni kokonaisvaikutelma on selkeämpi kun ei molemmat osat ole kirjavia B)

Mutta onhan niitä toisiakin makuja ;) kaikki tyylillään

samettiruusu
mikä ettei vois kesäkekkereihin laittaa, ihan hyvin.
Luota vaan itseesi ja kun ei erilaisia kirjavuuksia sekoittele keskenään, niin hyvä tulee.Selkeys on aina valttia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 13:26 OneStepCloser kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 13:25 pienenhetken kirjoitti:
mun mielestä toi eka toppi ja valkonen hame ois ihanan kesänen yhdistelmä :D
Voiskohan tuollaista (tai sitten mustanhameen kanssa) kuvitella käyttävänsä kesänjuhlissa? :ashamed:
Mun mielest kans raikkain ja kesäisin yhdistelmä.
Ja vois käyttää kesäjuhlissa. B)

mun mielestä kans keskimmäinen oli paras ja juhlallisin. mut kyl eka toppi sopis mustan ku valkosenki hameen kanssa. kesäisiin juhliin laittaisin varmaan ekan topin ja valkoisen hameen, taas joihinkin ilta juhliin valitsisin keskimmäisen kokonaisuuden =)

lisko
Valkoinen hame ja pinkki sävyinen toppi saa täälläkin kannatusta! Ja asusteet sitten tietysti topin värien mukaan. Ettei esim häihin tulis liikaa valkoista. Vai mitä juhlia tiedossa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 13:32 lisko kirjoitti:
Valkoinen hame ja pinkki sävyinen toppi saa täälläkin kannatusta! Ja asusteet sitten tietysti topin värien mukaan. Ettei esim häihin tulis liikaa valkoista. Vai mitä juhlia tiedossa?
Rippijuhlat ja sitten muutamat pyöreet synttärijuhlat

Yhteistyössä