Sopiikos sekaan "uusi" laihduttaja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Strawberry Shortcake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Strawberry Shortcake

Vieras
Ja pöh, mä mikään uusi ole. Jatkuvalla dieetillä oltu vaan kummasti silti lihonut. Laihdutin 2,5v sitten 15kg ja nyt ne mokomat tuli takaisin muutaman ekstrakilon kanssa. painarien pisteitä olen soveltanut, kun en jaksa kaikkea merkata. Mutta siis lähtöpainoni on 73,4kg ja siitä pitäs raapasta sellaset 18kiloo pois, että olisin norm.painossa. :/ :/ :/ :x Eli terve vaan kaikille, tänne nyt sitten änkesin kun ei itekseen mitään tulosta tuu. :D

Mulla on toisenlainen ongelma. Mä laihdun liikaa ja ihan itestään. Raskaudesta tuli 15 kg lisää ja nyt lapsen ollessa 9 kk olen laihempi kuin lähtöpaino oli ja sekään ei ollut paljon. Mitään en laihtumisen eteen ole tehnyt, kilot tippuu itsestään, tosin imetän. Nyt alan oleen huolissaan, kun paino tippuu. Mä en muutenkaan liho helposti, vaikka söisinkin epäterveellisesti. Liiku mä en juuri ollenkaan, mikä on sekin epäterveellistä, enkä kiinnitä mitenkään huomiota mitä suuhuni pistän. Olen jopa vähän kateellinen teille, joiden ei tarvi huolestua liiallisesta laihuudesta. Antakaa vinkkiä miten saa painoa lisää kuitenkin syömättä epäterveellisen rasvasta.

Kiitoskiitos! :D saas nähdä kuinka projektin kanssa käy... vähän takkuisesti lähti käyntiin kun oli ihan pakko popsia nuo lastenkutsuilta jämiksi jääneet popcornit.. :whistle: mutta muuten olo on aika huippu, tuntuu että maha on pienentynyt hujauksessa jo parissa päivässä kun turpoilu on laskenut :)

Yhteistyössä