P pops Vieras 14.11.2011 #2 en mä ainakaan pahastuis jos meidän sylikummilla ois tuommonen päällä,vaikka meidän ristiäisissä oli juhlavammat vaatteet.tuohon mekkoon saa kyllä esim. korvakoruilla ja nätilla kampauksella tuotua lisää juhlavuutta
en mä ainakaan pahastuis jos meidän sylikummilla ois tuommonen päällä,vaikka meidän ristiäisissä oli juhlavammat vaatteet.tuohon mekkoon saa kyllä esim. korvakoruilla ja nätilla kampauksella tuotua lisää juhlavuutta
Titi-Uu Jäsen 14.07.2011 837 0 16 14.11.2011 #4 Mun mielestä ei oo juhlava, mut jos on rento tilaisuus muutenkin niin mikäs siinä sit.
E evita Aktiivinen jäsen 12.07.2005 5 371 24 38 14.11.2011 #6 Kivan näköinen vaate, mutta en laittaisi ristiäisiin. Se on kuitenkin niin ainutkertainen tilaisuus, että laittaisen jotain juhlavampaa.
Kivan näköinen vaate, mutta en laittaisi ristiäisiin. Se on kuitenkin niin ainutkertainen tilaisuus, että laittaisen jotain juhlavampaa.
V "vieras" Vieras 14.11.2011 #7 jos ristiäiset kotona 10-20 hlö niin ihan sopiva vaate. Jos isot juhlat seurakuntakeskuksessa niin sopimaton asuste,pitää olla juhlavampi.
jos ristiäiset kotona 10-20 hlö niin ihan sopiva vaate. Jos isot juhlat seurakuntakeskuksessa niin sopimaton asuste,pitää olla juhlavampi.