Sopiiko tämä häihin?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Aina vaatepulmaa. Mitä mieltä olette, sopisiko tämä mekko häihin? Siis vieraalle. http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=ells_1026993.jpg

Ei kai ole liian arkinen? Mietin jos siihen päälle tuo musta jakku, mikä mulla jo on, ja sitten vähän keventäisin kokonaisuutta valkoisella laukulla ja kengillä.

Mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Aina vaatepulmaa. Mitä mieltä olette, sopisiko tämä mekko häihin? Siis vieraalle. http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=ells_1026993.jpg

Ei kai ole liian arkinen? Mietin jos siihen päälle tuo musta jakku, mikä mulla jo on, ja sitten vähän keventäisin kokonaisuutta valkoisella laukulla ja kengillä.

Mielipiteitä?

sopii, kirkkoon laittaisin päälle vaikka valkea boleron tai vastaavan, musta vois olla siian synkkä. huivikin vois mennä harteilla, jos on lämmin päivä

No itse en laittaisi häihin postimyynnistä ostettuja vaatteita, oli sitten millaisia tahansa. Mutta muuten ihan kiva mekko. Älä nyt ainakaan valkoisia kenkiä ja laukkua laita. Valkoinen on morsiamen väri!

Hyvin käy, mutta mustan jakun tilalle voisit laittaa vaikka valkean huivin, ei mustaa.
Ja mielestäni hää vieras voi hyvin käyttää valkoisia kenkiä ja laukkua vaikka on morsiamen väri. Kunhan et vaatteissa käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
No itse en laittaisi häihin postimyynnistä ostettuja vaatteita, oli sitten millaisia tahansa. Mutta muuten ihan kiva mekko. Älä nyt ainakaan valkoisia kenkiä ja laukkua laita. Valkoinen on morsiamen väri!

muoks ei pidä ihan paikkaansa..se koskee kokovalkoista ei asusteissa valkoista.

amoriinin sivuilta:

Perussääntönä pidetään sitä, ettei nainen pukeudu häissä kokomustaan, joka on myös suruasu, tai kokovalkoiseen, joka on varattu morsiamelle

eli mieluusti joku valkoinen bolero tai iso valkoinen shaali tuon kanssa.
Ja postimyynti vaatteissa ei ole mitään vikaa, varsin hyviä ovat.

Eli esim Ellen ja vaikkapa Burberryn vaatteet eivät sitten sovi juhliin kun nekin voi ostaa postimyynnistä??
:saint:

Valkoista voi kyllä käyttää asusteissa, muttei päävärinä puvussa, siis vieraana ollessa.

AP:lle: kiva mekko ja laita vaan mustaa kaveriksi jos tykkäät siitä itse. Jos kuitenkin jakku on musta, niin silloin myös asusteet mustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

muoks ei pidä ihan paikkaansa..se koskee kokovalkoista ei asusteissa valkoista.

amoriinin sivuilta:

Perussääntönä pidetään sitä, ettei nainen pukeudu häissä kokomustaan, joka on myös suruasu, tai kokovalkoiseen, joka on varattu morsiamelle

eli mieluusti joku valkoinen bolero tai iso valkoinen shaali tuon kanssa.
Ja postimyynti vaatteissa ei ole mitään vikaa, varsin hyviä ovat.

Siis itse en laittaisi, mutta kuka tahansa muu voi laittaa. ei se mua haittaa. Eikä siis haittaisi edes, jos morsian olisin. Mulla vaan on noita päähänpinttymiä. :ashamed:

Mutta kun olin itse kesä morsian törkeän kuumana helle päivänä, en tykännyt siitä, että vieraat saapuvat paikalla valkoisissa varvastossuissa, tai valkoisissa kengissä ylipäätään. tai sitten valkoisella pohjalla olevassa kesäkukka mekossa.

Tuo puku sentään on enemmän tumma kuin valkoinen, joten siinä mielessä sopii.

Yhteistyössä