Sopiiko pyöreä kasvoiselle polkkatukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Polkkatukastakin on eri versioita, jos haluat esim. ettei leukalinja korostu jätä pituutta leuan alle. Rikottupolkka joka häivyttää pyöreitä kohtia kasvoissa, ja vinosti leikattu rikottu otsatukka sopii pyöreä kasvoiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mites olis tommonen Victoria Beckham -polkka? Semmonen joka on edestä pidempi. Se musta kehystää kauniisti kasvoja.

Olen samaa mieltä tästä, sellainen sopii mielestäni hyvin myös pyöreäkasvoiselle.

Minusta ainakin ehkä enemmänkin sellainen korostaa pyöreitä kasvoja, siis suora polkkatukka etenkin. Mutta jos ammattitaitoinen kampaaja, niin se kyllä osaa yleensä suositella jotain tyyliä. Esim. Että rikotaan hiusta ja tehdään kerroksia. Ja että laitetaanko otsatukkaa lyhyeksi suoraan, vai vinosti kulkemaan yms,

Hei ne Maikkarin Helmi-sivut on oikeesti tosi kivat uusien mallien kokeilussa. Ite kävin siellä vähän kokeileen kaikenlaisia leikkauksia, kun mulla on melkein aina samanlaiset tylsät kutrit..

Minulla on pyöreät kasvot ja leikattiin sellainen rikottu malli, takaa lyhyt ja pitenee eteenpäin ja otsatukka sellainen epätasainen hiukan viisto. Hyvin sopii :)

Alkuperäinen kirjoittaja pallonaama:
Minulla on pyöreät kasvot ja leikattiin sellainen rikottu malli, takaa lyhyt ja pitenee eteenpäin ja otsatukka sellainen epätasainen hiukan viisto. Hyvin sopii :)

Kuulostaa aikasta samalta tyyliltä mitä mullakin on. :) Vaikka nyt niin pyöreät kasvot olekkaan, mutta ei nyt ihan kapeatkaan. Tykännyt olen. Kerroksia on myös aikasta paljon.

Yhteistyössä