Sopiiko oma hiusväri aina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Oma värini on ihan vaalea, mutta olen jo vuosia värjännyt hiuksiani tumman ruskeiksi. Nyt aloin miettimään hiusten vaalennusta kun jatkuva värjääminen on tympeää ja juurikasvu aina järkyttävä.. Mutta mietinkin että sopiiko alkuperäinen hiusväri aina? Onko täällä ketään joka olisi vuosia värjännyt hiuksiaan toisen väriseiksi ja sitten huomannutkin oman värin olevan parempi?

Vaikea sanoa. Jos kulmat ovat luonnostaan tummat mutta hiukset vaaleat näyttävät omat luonnollisest hiukset värjätyiltä. Meidän suvussa tämä ilmiötä on ja aina saa olla selittämässä lasten hiuksien ja kulmakarvojen ja ripisen ristiriitaa. Itse luottaisin siihen mitä peili sanoo. Vaaleissa hiuksissakin on niin monia värisävyjä, joista toinen voi sopia ja toinen ei.

[QUOTE="noh";26819295]Maantienharmaa/maantienruskea ei sovi kenellekään, mutta muut värit yleensä sopivat ihan hyvin.[/QUOTE]

No ei se "maantienharmaakaan" näytä pahalta kuin juurikasvuna, koska kontrasti on niin suuri. Esim. tämä on minusta oikein kaunsi ja luonnollinen maantiensävy
hiukset3.jpg

Ja mitä tulee ap:n kysymykseen, niin se on tietenkin makuasia mitä itse pitää omaan naamaan parhaimpana sävynä, mutta en usko että se oma väri voi ainakaan täysin epäsopiva olla.

Yhteistyössä