sopiiko naiselle siilitukka?

  • Viestiketjun aloittaja emmmma
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Itse haaveilen joskus ihan kaljusta, jota en tosin kehtaa leikata...Muualta tukka kasvaa hurjaa vauhtia paitsi pälvikaljupaikat paistaa rumasti, jotenkin epäsuhtaista. Siilitukka on ihan ok eikä tee kenestäkään lesboa.
 
"vieras"
mun mielestä afrikkalaistaustaisille sopii ja voivat silti näyttää naisellisilta. ja sinead o'connorille. muille oikein ei.
itsellänikin on ollut olosuhteiden pakosta ihan kalju ja sitten siili mutta käytin vallan päähinettä tai peruukkia koska siilikin oli niin ruma.
 
vierailija
Siilitukka=rekkalepakko!
En ole mies enkä lesbo vaan heteronainen ja kyllä leikkautin tai siis leikkasin itselleni siilin (engl. buzz cut). Nyt korona-aikana erittäin hyvä idea. Suosittelen.

Syitä, miksi itse leikattu siilitukka:
- Korona. Ei tarvitse istua kampaamossa altistamassa itseään ja muita, ja koska näin toimien
- säästyy joka kuukausi reilut 50 euroa, kohdallani yht. 624 euroa vuodessa.
- Koska kampaajat alkavat yleensä aina jossain vaiheessa hutiloimaan eli kun asiakas on jo tuttu/vakkari, ei enää viitsitä tehdä niin tarkkaa työtä. Itse olen joutunut monet kerrat korjailemaan kampaajien jälkiä. Ei näin!
- Säästät hiustenhoitotuotteissa.
- Hiukset ovat aina tip top, koska ne ovat niin lyhyet, ettei huono hiuspäivä ole kertakaikkiaan mahdollinen.
- Mikäli on sinkku, siilitukka toimii eräänlaisena seulana eli seuloo kaikki hiusfetissit ja pissisfanit ym. pinnalliset tyypit pois pilaamasta päivääsi. Valitettavasti siilitukka/pixie voi taas herättää naisten kiinnostuksen, kun luulevat sinun olevan lesbo.
- Hiuksista tulee kertalaakista terveet.
- Säästät tuhottomasti aikaa, kun lettiä ei tarvitse olla aamuisin kohentelemassa ja laittamassa. Senkin ajan voi nukkua.
- Minua häiritsi suunnattomasti se, että pitkät hiukset olivat aina tiellä: naamalla, suussa, silmillä, irtohiuksina lattioilla jne. Pidin pitkiä hiuksia aina kiinni.

Vedin jo ala-asteella letin lyhyeksi ja silloin tällöin myöhemminkin, joten siili ei ollut suuri järkytys. Mietin sitä kyllä jonkin aikaa ja päätin ajoittaa homman talveen, jotta voin piilottaa pääni pipon alle, mikäli lopputulos on hirveä. No pipoa tässä on joutunut käyttämään anyway, koska siilitukka on todella kylmä. Tosin hellekesinä vastaavasti tosi käytännöllinen.

Miinuspuolia siis kylmyys ja se, että ihmiset kuvittelevat sinun sairastavan syöpää tai olevan lesbo. Huvittavaa, että muuan Samantha Fox oli aikoinaan monen pojan ja miehen märkä uni. Eivätpä tienneet pitkähiuksisen ja isorintaisen Sammyn olevan lesbo. Eli ihmisen ulkonäön perusteella ei voi enää vetää johtopäätöksiä tämän seksuaalisuudesta. Eivät kaikki tatuoidutkaan ole linnakundeja. Ja jos joku on lesbo, niin ei hänelle pippeli kelpaa, vaikka hiukset yltäisivät nilkkoihin.

Hiusten leikkaaminen omasta päästä vaatii hiukan harjottelua, ellei sitten vedä koko päätä kahden millin mittaan.

Itsellä siis tähän malliin syynä raha, korona, kyllästyminen pitkiin hiuksiin ja kampaajiin. Buzz cut -hiukset voi leikata kätevästi omassa kylppärissä. Ei enää sitä kampaamoista peräisin olevaa hiussilppua, joka kutittaa niskassa ja tarttuu vaatteisiin. Enää ei tarvitse myöskään olla kampaajan terapoitavana. Ja onhan ne siilitukkaiset naiset paljon eksoottisempia kuin kanssasisarensa. Monille miehillekin tekisi terää leikata hiukset lyhyiksi.

Hiukset ovat keratiinia ja kasvavat takaisin, jos niiden antaa kasvaa.

Tämä on ennen kaikkea vapauttava kokemus, koska naisen kuuluisi olla tietynlainen miellyttääkseen miehiä. Mutta entäpä, jos ei halua eikä koe tarvetta miellyttää ketään. ‍♂ Sehän on loppujen lopuksi hirveä taakka, jos joutuu koko ajan miettimään, että kelpaako jollekin nobodylle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Suomessa tullaan vähän jäljessä näissä hiustrendeissä mutta eiköhän se naisten buzz cut yleisty meilläkin, kun ymmärtävät, kuinka huoleton tämä hiustyyli on.

Kannattaa tehdä kuvahaku sanoilla "women's buzz cut"
 
Miksi pitäisi kelvata jollekin nobodylle? Miksi ei riitä kun oma puoliso tykkää? Tätä ajattelutapaa, että olisi kelvattava kaikille, en ole koskaan ymmärtänyt.
Riittäähän se puoliso, jos sen on saanut pitkätukkaisena saanut huijattua vipuun ennen kuin ajelee itsensä...
Makkarista voi mies sammuttaa valot ja katsella niitä kaunishiuksisia naisia puhelimesta siilivaimoa lykkiessään.
 
Niin ja mun vastaus vielä.

Tottakai sopii. -kelle tahansa sopii millainen tehansa tukka jos se päähän on kasvanut. Tai tukattomuus.


Se sit taas, millainen kampaus pukisi parhaiten, riippuu katsojasta. Mä esimerkiksi tykkään sirokasvoisista naisista siilillä, lyhyin hiuksin tai jopa kaljuina -paksu kuontalo kun kätkee sirot piirteet.
 
vierailija
Riittäähän se puoliso, jos sen on saanut pitkätukkaisena saanut huijattua vipuun ennen kuin ajelee itsensä...
Makkarista voi mies sammuttaa valot ja katsella niitä kaunishiuksisia naisia puhelimesta siilivaimoa lykkiessään.
Ei mulla ole siilitukkaa. Ja kyllä mies voi ihan vapaasti lähteä jos haluaa erinäköisen puolison kuin minä.
 
vierailija
Riittäähän se puoliso, jos sen on saanut pitkätukkaisena saanut huijattua vipuun ennen kuin ajelee itsensä...
Makkarista voi mies sammuttaa valot ja katsella niitä kaunishiuksisia naisia puhelimesta siilivaimoa lykkiessään.
Jos sun vaimosi menettäisi hiuksensa sairauden takia, sä tietysti jättäisit sen. No, ei se kyllä hänelle mikään menetys olisi.
 

Yhteistyössä