Sopiiko kalpealle tummat hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalkkilaivan kapteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalkkilaivan kapteeni

Vieras
Oma luonnollinen hiusväri on tummahko ruskea ja iho todella vaalea (en rusketu sitten millään!). Olen jo jokusen vuoden pitänyt vaaleaa tukkaa, joka mielestäni näyttää ihan kivalta vaalean ihoni kanssa. Nyt on alkanut vähän houkuttamaan paluu ruskeaan hiusväriin.

Mitä mieltä olette, sopiiko ruskeat hiukset kalpean ihon kanssa vai tuleeko haudasta nousseen-look automaattisesti? Tyyli on muuten klassinen, eli mitään gootti-vaikutteita en ole hakemassa :D

Mulla on luonnostaan aika tumma tukka ja olen todella kalpea, enkä rusketu... Kampaaja osaa kyllä valita sellaisen sävyn ettei kalpeus korostu, mulla siis tälläkin hetkellä aika tumma pohja, jonkun verran vaaleita raitoja seassa.

[QUOTE="vieras";24204209]Eiköhän se sovi. Itselläni on kans vaalea iho ja tummanruskeat hiukset, ripset ja kulmakarvat luonnostaan.[/QUOTE]

Mulla kans on tummat ripset ja kulmakarvat, kulmat on niin tummat ettei kukaan ole niitä vielä suostunut värjäämään...

sopii mutta värin pitää olla sellanen lämmin(tätä termiä mun kampaaja käyttää).mie olen siis valkea naama, väri ei tartu kasvoihin. mut mulla on ruskeat hiukset ja kulmakarvat niin tummat ettei tarvi värjätä

Kyllä sopii. Itsellä ihan vaalea iho joka ei rusketu ja mustan ruskeat hiukset. ripset ja kulmat valmiiksi jo mustat.
Meikkivoidetta ostaessani myyjä halusi sokoksella tehdä mulle meikin, ja kehui ihoni vaaleutta ja sanoi että mustat hiukset sopivat todella hyvin ihoni väriin.

[QUOTE="lakana";24204302]Kyllä sopii. Itsellä ihan vaalea iho joka ei rusketu ja mustan ruskeat hiukset. ripset ja kulmat valmiiksi jo mustat.
Meikkivoidetta ostaessani myyjä halusi sokoksella tehdä mulle meikin, ja kehui ihoni vaaleutta ja sanoi että mustat hiukset sopivat todella hyvin ihoni väriin.[/QUOTE]

Juu, mustanruskea/eebenpuun musta sopii mullekin parhaiten. Iho on vaalea, ehkä enemmän kellertävä kuin punertava. Sinisenmusta on useimmille kalpeanaamoille ehdoton nou nou, ei sovi ollenkaan.

Mullakin tosi vaalea iho, ei rusketu ollenkaan, pisamiakin löytyy. Nyt luonnonvaaleat hiukset, kampaaja viimeksi kysyi, onko ikinä ollut ruskeaa väriä. Ilmeisesti siis hänen mukaansa vois kokeilla. Oikea sävy vain, niin voi olla kiva.

mä oon niin kalpea että näytän ihan sairaalata(ainakin mummojen mielestä).... sopivaa meikkivoidetta ihan mahdoton löytää kaikki liian tummia...

mulla on lunnostaan ollu keski vaalea tukka nyt iän myötä se on alkanut tummentumaan... ennen vaalensin sitä mutta nyt en enää jaksa...

olen ajatellut siirtyä tummaan hiusväriin mutta en tiedä minkälaista sävyä uskaltais kokeilla että ala näyttää aivan ruumiilta... sen olen ainakin huomannut että ruskeat jossa punaista sävyä ei sovi mulle ollenkaan....

mä oon niin kalpea että näytän ihan sairaalata(ainakin mummojen mielestä).... sopivaa meikkivoidetta ihan mahdoton löytää kaikki liian tummia...

mulla on lunnostaan ollu keski vaalea tukka nyt iän myötä se on alkanut tummentumaan... ennen vaalensin sitä mutta nyt en enää jaksa...

olen ajatellut siirtyä tummaan hiusväriin mutta en tiedä minkälaista sävyä uskaltais kokeilla että ala näyttää aivan ruumiilta... sen olen ainakin huomannut että ruskeat jossa punaista sävyä ei sovi mulle ollenkaan....

Mee kampaajalle ja anna hänen arvioida, mikä väri sopisi.
Jos ei ole varaa mennä kampaajalle, niin yleensä sellainen nyrkkisääntö että pari astetta omaa väriä tummemman (tai vaaleamman) pitäisi sopia.

Lämpöiset tummahkot sopii minustakin, itsellä punaruskea väri, yhtään tummemmat saa meikäläisen näyttämään ihan haudasta nousseelta.

Mutta se ihon sävy kyllä vaikuttaa kans, että kumpi sopii, lämpimät tai kylmät sävyt. Onko iho punertavaan taipuva vai kellertävä. Mulla iho tosi vaalea ja kasvoista punertavat posket ja pisamia. Kylmät sävyt hiuksissa ei korosta tätä punaisuutta, siksi sopii paremmin. Myös vaaleissa sävyissä joku tuhkaan taittuva ennemmin kuin kullanvaalea.

[QUOTE="vierailija";24211776]Mutta se ihon sävy kyllä vaikuttaa kans, että kumpi sopii, lämpimät tai kylmät sävyt. Onko iho punertavaan taipuva vai kellertävä. Mulla iho tosi vaalea ja kasvoista punertavat posket ja pisamia. Kylmät sävyt hiuksissa ei korosta tätä punaisuutta, siksi sopii paremmin. Myös vaaleissa sävyissä joku tuhkaan taittuva ennemmin kuin kullanvaalea.[/QUOTE]

Minun atooppinen punaisuus taas kalpenee hiusten rinnalla :)

Kuumimmat

Yhteistyössä