Sompiontie Rovaniemi:.millainen paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikka kolmonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kikka kolmonen

Vieras
tyttö pääsi opiskelemaan rovaniemelle..

asunto saataisiin yksityisiltä markkinoilta(opiskelija-asuntoja ei ole:( )

Sompiontie 1:stä

millainen paikka?*Kannattaakos ottaa...matkallisesti?
Opiskelupaikka on AMK:ssa keskussairaalan lähellä

kiittäen

Olen asunut Sompiontiellä, mutten kuolemaksenikaan muista numeroa, varmaan se on kerrostalo tuo ykkönen? Vanha Alvar Aallon suunnittelema kolme- tai nelikerroksinen kerrostalo? Kyllä siitä sairaalalle on matkaa, mutten tiedä nykyisiä julkisten kulkemisia.

Alkuperäinen kirjoittaja kikka kolmonen:

kiittäen

Sompiontie on oikein hyvä paikka asua. Bussilla(5) pääsee hyvin Porokadulle suoraan ilman vaihtoja!

Alkuperäinen kirjoittaja miepä:
Alkuperäinen kirjoittaja kikka kolmonen:

kiittäen

Sompiontie on oikein hyvä paikka asua. Bussilla(5) pääsee hyvin Porokadulle suoraan ilman vaihtoja!

Ja ei ole mahdoton matka pyöräillä tai vaikkapa kävellä!

itse olen pienenä asunut sompiontiellä. Silloin ainakin paikka oli rauhallinen ja viihdyttiin siellä. Tiedä sitten miten on nykyään koko seutu muuttunut.
Katselin tuossa kartasta että noinkohan oli juuri tuo sompiontie 1 missä asuttiin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja candy:
itse olen pienenä asunut sompiontiellä. Silloin ainakin paikka oli rauhallinen ja viihdyttiin siellä. Tiedä sitten miten on nykyään koko seutu muuttunut.
Katselin tuossa kartasta että noinkohan oli juuri tuo sompiontie 1 missä asuttiin. :)

Ollaankohan asuttu samaan aikaan? :) Minä 80-luvulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja candy:

Ollaankohan asuttu samaan aikaan? :) Minä 80-luvulla.

80-luvulla taidettiin mekin 7 vuotta siellä asua. Joskus -89 sitten muutettiin pois, olin tuolloin viidennellä. :)

siis ymmärsinkö oikein? sompiontie on korkalonvaarassa ja keskussairaala on ounasrinteellä. ja ei mukamas ole pitkä matka ... toisella puolen kaupunkia?
mutta pakko kai se on ottaa, sillä asuntotilanne on mikä on, kun opiskelijat rynnivät asuntomarkkinoille. .

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi kuinka:
siis ymmärsinkö oikein? sompiontie on korkalonvaarassa ja keskussairaala on ounasrinteellä. ja ei mukamas ole pitkä matka ... toisella puolen kaupunkia?
mutta pakko kai se on ottaa, sillä asuntotilanne on mikä on, kun opiskelijat rynnivät asuntomarkkinoille. .

No sehän riippuu ihmisestä se matkan "pituus"....Minun mielestä n4km ei nyt ihan mahdoton matka ole terveelle, nuorelle ihmiselle. Hyväähän se tekee liikkua!Sompiontie on Korkalovaaran kaupungin puoleisessa reunassa ja samoin oppilaitos Ounasriteellä kaupungin puoleisella laidalla eli ei mielestäni ollenkaan paha!

asun itte sompion tiellä ja ei täs paha ole asua aika rauhallinen loppuen lopuks joo sairaala on toisella puolen kylää mut matka ei ole pitkä. pyörällä vajaa 30 min

Tää keskustelu on käyty muutama vuosi sitten mutta miltä sompiontie vaikuttaa nykyään 2013? Olen piakkoin muuttamassa olikohan numero kolmoseen, eli asiasta tietävät mikä meininki siellä on nykyään?:)