Somesota vaasalaisen pizzerian Facebookissa: ”Menkä v**tu mualle”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

Pub Pizzeria Teheran, Vaassa
Somesota vaasalaisen pizzerian Facebookissa: ”Menkä v**tu mualle”
Viihdeuutiset 6.2.2017, 19:30 · Stara.fi
Jaa FacebookissaTwiittaa

Sosiaalisessa mediassa palautteen antaminen on usein hieman turhankin helppoa, mutta esimerkiksi Facebookissa palautteiden antaminen omalla nimellä voi hieman hillitä ongelmia. Nyt vaasalainen Pizza ja pub Teheran on aloittanut varsinaisen somesodan asiakkaitaan vastaan.

Asiakkaat ovat viime aikoina kritisoineet pizzerian tuotteita ja erityisesti asiakaspalvelua, ja pizzeria on vastannut asiakkaille samalla mitalla. Tilanne kulminoitui pari tuntia sitten, kun yrittäjä kyllästyi saamiinsa negatiivisiin palautteisiin ja antoi palaa Facebook-päivityksellä.

– Mã en vittu vâlità satana tätä puhetta on paska pizza olen sanonut tuhansia kerttoja ettà ei pakko ostaa menkà vittu mualle, somesodan kärjistäneessä pizzerian päivityksessä todetaan.

– Lupan upotta munan pizzaan jos tule käymän saat special valkokasitke, pizzerian puolesta vastataan toiseen kritiikkiin.

– Vittu saatanan rasisti mä vedan persesen sua kyn seuraavakerran tulwt paikale hahahhahha vittuuuu, ravintola vastasi kolmanteen.

– Minã teen jokapävä 8/ 9 tõita vitu 12 tunteja olen ahkea yritaja vittu suomipoika satana valittaa feri voittaa ouuuuu yeeeeeeeee, vastaus kuului.

Poikkeuksellisen sananvaihdon myötä monet kommentoineet ovat myös todenneet, että tällä tavalla asiakkailleen vastaava pizzeria täytyy käydä henkilökohtaisesti kokemassa. Ainakin somekommenttien perusteella pizzeria on saamassa muutamia uusia asiakkaita, joista osa suunnittelee ajavansa Vaasan Ristinummelle pitkienkin matkojen päästä.

https://www.stara.fi/2017/02/06/somesota-vaasalaisen-pizzerian-facebookissa/

https://www.facebook.com/Pizzeria-ja-pub-Teheran-1638928046343330/?fref=ts

Uusimmat

Yhteistyössä