Somalimerirosvot iskivät vahingossa sotalaivan kimppuun

  • Viestiketjun aloittaja herätys
  • Ensimmäinen viesti
herätys
Somalipiraatit yrittivät viime yönä epähuomiossa hyökätä Ranskan kaikkien Intian valtamerellä partioivien sotalaivojen komentoaluksen
kimppuun.

Pimeässä piraatit luulivat sota-alusta rahtilaivaksi.

Somalien kahdesta pikkuveneestä ja rynnäkkökivääreistä ei ollut juuri vastusta 160-metriselle sotalaivalle...
 
"minä"
Suomihan voisi ottaa nuo somalireppanat pakolaisina turvaan tänne Suomeen, kun ilkeät sota-alukset eivät anna heidän toteuttaa kulttuuriaan. :(
Johan nykyinen lakikin antaa mahdollisuuden rikollisille tulla tänne turvaan. Ja taas kulttuurimme rikastuisi. :)
 
"minä"
[QUOTE="minä";22970608]Suomihan voisi ottaa nuo somalireppanat pakolaisina turvaan tänne Suomeen, kun ilkeät sota-alukset eivät anna heidän toteuttaa kulttuuriaan. :(
Johan nykyinen lakikin antaa mahdollisuuden rikollisille tulla tänne turvaan. Ja taas kulttuurimme rikastuisi. :)[/QUOTE]

ja muistakaa:

:attn: :attn: ERILAISUUS ON RIKKAUS!!! :attn: :attn:
 
äiti 44 v
[QUOTE="minä";22970695]ja muistakaa:

:attn: :attn: ERILAISUUS ON RIKKAUS!!! :attn: :attn:[/QUOTE]

Muistamme toki. Kuten myös sen että maahanmuuttaja on VOIMAVARA!

Emme SELVIÄISI ilman heitä :LOL:
 
PERKE
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22970730:
Muistamme toki. Kuten myös sen että maahanmuuttaja on VOIMAVARA!

Emme SELVIÄISI ilman heitä :LOL:
SUOMI PÄRJÄISI paremmin ilman MAAHANMUUTTAJIA, SOMALEITA !

SUOMI ON PIENI MAA, JA MUUTENKIN nuo ulkomaalaiset pilkkaa paljon suomea, suomen kulttuuria, ym. :p EN OLE RASISTI MUTTA NÄIN ON !

somalit yrittää olla jotain "rikkaita" vaikka USEIMMAT HEISTÄ SAAVAT PALJON SOSIAALITUKEA, YLIMÄÄRÄISTÄ RAHAA JA VAIKKA MITÄ.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22970730:
Muistamme toki. Kuten myös sen että maahanmuuttaja on VOIMAVARA!

Emme SELVIÄISI ilman heitä :LOL:
Näin on. On ne suomen rikkaat miljonäärisuvut saksasta tai ruotsista useimmiten alunperin. Fazerkin muka suomalaista alkuperää.
 
Jayman
[QUOTE="vieras";22970759]Näin on. On ne suomen rikkaat miljonäärisuvut saksasta tai ruotsista useimmiten alunperin. Fazerkin muka suomalaista alkuperää.[/QUOTE]

Ja näitä kannattaa verrata luku ja kirjoitustaidottomiin merirosvoihin :)
 
SUOMI PÄRJÄISI paremmin ilman MAAHANMUUTTAJIA, SOMALEITA !

SUOMI ON PIENI MAA, JA MUUTENKIN nuo ulkomaalaiset pilkkaa paljon suomea, suomen kulttuuria, ym. :p EN OLE RASISTI MUTTA NÄIN ON !

somalit yrittää olla jotain "rikkaita" vaikka USEIMMAT HEISTÄ SAAVAT PALJON SOSIAALITUKEA, YLIMÄÄRÄISTÄ RAHAA JA VAIKKA MITÄ.
Ai että mä rakastan näitä "en ole rasisti, mutta.." -viestejä :D
 
äiti 44 v
SUOMI PÄRJÄISI paremmin ilman MAAHANMUUTTAJIA, SOMALEITA !

SUOMI ON PIENI MAA, JA MUUTENKIN nuo ulkomaalaiset pilkkaa paljon suomea, suomen kulttuuria, ym. :p EN OLE RASISTI MUTTA NÄIN ON !

somalit yrittää olla jotain "rikkaita" vaikka USEIMMAT HEISTÄ SAAVAT PALJON SOSIAALITUKEA, YLIMÄÄRÄISTÄ RAHAA JA VAIKKA MITÄ.
Joo kyllä, mikä tahansa maa pärjäisi paremmin ilman noita kriminaaleja ylimielisiä syöttiläitä, mutta kun ei. Punaviherideologiaan kuuluu se että meidän kapitalistinen hyvinvointimme on tuhottava ja yhteiskuntarauha raunioitettava ja siksi näitä tänne haalitaan.

Ja jotta vastarintaa alkuperäisväestön taholta ei ilmenisi niin koko kansa on pyritty opettamaan SUVAITSEVAISIKSI jo hyvissä ajoin etukäteen ja kaikki vähänkään poikkipuolinen näkemys on julistettu rasismiksi. Ja tämä on yleiseurooppalainen ilmiö ja toimintatapa, ei pelkästään suomalainen.

Ennen itsenäiset valtiot joutuivat uhan alle ulkopuolelta tulevan ULKOISEN vihollisen toimesta. Nykyään itse hoidamme omien yhteiskuntiemme runtelemisen sisältä käsin hankkimalla vihamiehet tänne maan rajojen sisäpuolelle ihan itse ja vapaasta omasta tahdostamme.
 
Jayman
Kommentoin lauseita "Maahanmuuttajat ovat voimavara. Emme selviäisi ilman heitä" Ellen omaa lukihäiriötä tuossa ei lukenut somali. Somali ei myöskään ole synonyymi maahanmuuttajalle :D :D
Mielestäni maahanmuutosta keskustellessa pitäisi erottaa rakentava, hyvä maahanmuutto siitä huonosta ja maahanmuutosta josta ei ole mitään hyötyä tälle maalle. Kannatan järkevämpää maahanmuuttopolitiikkaa Suomeen.
 
sama vieras
Lisäyksenä vielä, voimmehan jokainen vetää keskustelun pois otsikon aiheesta haluamaamme suuntaan, kuten nuo maahanmuuttaja-keskustelijat sen tekivät :) Ei liittynyt maahanmuutto mitenkään ap:n kirjoitukseen.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22970759]Näin on. On ne suomen rikkaat miljonäärisuvut saksasta tai ruotsista useimmiten alunperin. Fazerkin muka suomalaista alkuperää.[/QUOTE]

No ei tämä yhteiskunta kyllä Fazerin suklaata syömällä itsenäisyyttään saavuttanut! Kyllä siinä kylmeni ihan supisuomalaisia miehiä niissä itsenäisyystaisteluissa!!

Ei me mitään miljonäärisukujakaan kipeästi ole "tarvittu", joskin ne suvut ovat kuitenkin tehneet työtä ja tuoneet omalla menestyksellään vaurautta ja työtä myös muulle Suomelle. Toisin kuin nämä nykyajan kultamunat, jotka tulevat tänne vain käsi ojossa ottamaan ja vastineeksi me saadaan kaduilla hengaavia tyhjäntoimittajasakkeja ja jatkossa itsemurhaiskujakin kuten muutkin maat ovat saaneet.
 
Keittiönoita
Mielestäni maahanmuutosta keskustellessa pitäisi erottaa rakentava, hyvä maahanmuutto siitä huonosta ja maahanmuutosta josta ei ole mitään hyötyä tälle maalle. Kannatan järkevämpää maahanmuuttopolitiikkaa Suomeen.
Mamu on mamu vaikka voissa paistaisi. Ihan sama, vaikka se mamu (esim Nokian uusi pääjohtaja) verorahoillaan elättäisi monta tukien varassa elävää alkuasukasta.
 
"vieras"
Voi luojan kiitos mun sukujuuret ei ole tästä piskuisesta sisäsiitos kansasta! Hävettäis olla samaa porukkaa näiden vähä-älyisten "kriitikoiden" kanssa.

Suomalaiset asuis vieläkin ryysyrannassa luteiden ja lapamatojensa kanssa, jos muut valtiot ei olis tänne tuoneet sivistystä aikoinaan. Aika säälittävää sanoa olevansa jonkin asteista herrakansaa. Ainoa herra suomalaisten omassa kulttuurissa on ollut se oma isä, joka kossupullo kädessä hakkaa vaimon ja lapset. Ja lopulta ajaa ne nauttimaan suomalaista kulttuuria sinne hankeen kera kyyneleiden ja katkeruuden!

Siinä sitä rikkautta kerrakseen!
 
Jayman
[QUOTE="vieras";22970838]Voi luojan kiitos mun sukujuuret ei ole tästä piskuisesta sisäsiitos kansasta! Hävettäis olla samaa porukkaa näiden vähä-älyisten "kriitikoiden" kanssa.

Suomalaiset asuis vieläkin ryysyrannassa luteiden ja lapamatojensa kanssa, jos muut valtiot ei olis tänne tuoneet sivistystä aikoinaan. Aika säälittävää sanoa olevansa jonkin asteista herrakansaa. Ainoa herra suomalaisten omassa kulttuurissa on ollut se oma isä, joka kossupullo kädessä hakkaa vaimon ja lapset. Ja lopulta ajaa ne nauttimaan suomalaista kulttuuria sinne hankeen kera kyyneleiden ja katkeruuden!

Siinä sitä rikkautta kerrakseen![/QUOTE]

Et kai vain ole rasisti, pahasti näyttäisi siltä kun lukee kommenttisi.
 
äiti 44 v
Kommentoin lauseita "Maahanmuuttajat ovat voimavara. Emme selviäisi ilman heitä" Ellen omaa lukihäiriötä tuossa ei lukenut somali. Somali ei myöskään ole synonyymi maahanmuuttajalle :D :D
Joo, mutta silloin kun tuo sanotaan nauruunsa tikahtuvan hymiön kera, niin silloin fiksu kyllä käsittää, että somaleista siinä puhutaan EIKÄ intialaisesta työteliäästä it-insinööristä jollainen mieshenkilö kuuluu meidän perheystäviimmekin. Ja todellakin ystäviin, ei vain hyvänpäiväntuttuihin :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22970838]Voi luojan kiitos mun sukujuuret ei ole tästä piskuisesta sisäsiitos kansasta! Hävettäis olla samaa porukkaa näiden vähä-älyisten "kriitikoiden" kanssa.

Suomalaiset asuis vieläkin ryysyrannassa luteiden ja lapamatojensa kanssa, jos muut valtiot ei olis tänne tuoneet sivistystä aikoinaan. Aika säälittävää sanoa olevansa jonkin asteista herrakansaa. Ainoa herra suomalaisten omassa kulttuurissa on ollut se oma isä, joka kossupullo kädessä hakkaa vaimon ja lapset. Ja lopulta ajaa ne nauttimaan suomalaista kulttuuria sinne hankeen kera kyyneleiden ja katkeruuden!

Siinä sitä rikkautta kerrakseen![/QUOTE]


Peesi! Kun joskus minulle huudetaan kadulla komentteja esim: mee sinne mistä tulitkin! Sanon vain että niin olen lähdössä lomailemaan kotimaani ihanaan lämpöön, jää sinä kasvattamaan kaljamahaa..... :D
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22970838]Voi luojan kiitos mun sukujuuret ei ole tästä piskuisesta sisäsiitos kansasta! Hävettäis olla samaa porukkaa näiden vähä-älyisten "kriitikoiden" kanssa.

Suomalaiset asuis vieläkin ryysyrannassa luteiden ja lapamatojensa kanssa, jos muut valtiot ei olis tänne tuoneet sivistystä aikoinaan. Aika säälittävää sanoa olevansa jonkin asteista herrakansaa. Ainoa herra suomalaisten omassa kulttuurissa on ollut se oma isä, joka kossupullo kädessä hakkaa vaimon ja lapset. Ja lopulta ajaa ne nauttimaan suomalaista kulttuuria sinne hankeen kera kyyneleiden ja katkeruuden!

Siinä sitä rikkautta kerrakseen![/QUOTE]

No tuota historiaa vasten ME EI TODELLAKAAN TARVITA tänne enää mitään sisäsiittoisia muslimiklaaneja Afrikansarvesta raiskaamaan uskontonsa varjolla pikkutyttöjä ja silpomaan kulttuurinsa varjolla naisten sukuelimiä. Puhumattakaan siitä, että nämä siskonsa ja tyttärensä kivittävät somalit/muslimit mitenkään perheväkivallasta perinteisemmilläänkään kieltäytyisivät. Hakkaavat työkseen naiset ja lapset, muuta työtä eivät sitten teekään. Eivät kotimaassaan eivätkä täällä. Toki joskus joku harva yksittäinen yksilö yrittää murtaa kirouksen ja tehdä elämästään normaalimman, mutta valtaosin tulevaisuudenvisio on tämä kertomani.

Että ei tänne tosiaan enää tuontiluusereita tarvita! Mene sinäkin vaan isiesi maille, eiköhän me selvitä!
 

Yhteistyössä