Somalimerirosvot iskivät vahingossa sotalaivan kimppuun

  • Viestiketjun aloittaja herätys
  • Ensimmäinen viesti
"mamu"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22970828:
No ei tämä yhteiskunta kyllä Fazerin suklaata syömällä itsenäisyyttään saavuttanut! Kyllä siinä kylmeni ihan supisuomalaisia miehiä niissä itsenäisyystaisteluissa!!

Ei me mitään miljonäärisukujakaan kipeästi ole "tarvittu", joskin ne suvut ovat kuitenkin tehneet työtä ja tuoneet omalla menestyksellään vaurautta ja työtä myös muulle Suomelle. Toisin kuin nämä nykyajan kultamunat, jotka tulevat tänne vain käsi ojossa ottamaan ja vastineeksi me saadaan kaduilla hengaavia tyhjäntoimittajasakkeja ja jatkossa itsemurhaiskujakin kuten muutkin maat ovat saaneet.
Maailma muuttuu.....DEAL WITH IT! B)
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22970918]Peesi! Kun joskus minulle huudetaan kadulla komentteja esim: mee sinne mistä tulitkin! Sanon vain että niin olen lähdössä lomailemaan kotimaani ihanaan lämpöön, jää sinä kasvattamaan kaljamahaa..... :D[/QUOTE]

Mutta jätät mainitsematta että teet sen lomamatkan veronmaksajien piikkiin, ja poikkeat matkanvarrella jihadistien koulutusleirillä. :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22970859:
Joo, mutta silloin kun tuo sanotaan nauruunsa tikahtuvan hymiön kera, niin silloin fiksu kyllä käsittää, että somaleista siinä puhutaan EIKÄ intialaisesta työteliäästä it-insinööristä jollainen mieshenkilö kuuluu meidän perheystäviimmekin. Ja todellakin ystäviin, ei vain hyvänpäiväntuttuihin :)
Nuo hommalaispersut eivät ole mitään ruudin keksijöitä, joten yritä kestää.
 
Jayman
[QUOTE="mamu";22970935]Maailma muuttuu.....DEAL WITH IT! B)[/QUOTE]

Kyllä suomalaiset voivat päättää minkälaisen maan me Suomesta haluamme, kaikenlainen maahanmuutto ei todellakaan ole pelkästään positiivista Suomelle. Itse kannatan järkevämpää ja tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa.

Eli kuin myös, deal with it!
 
äiti 44 v
[QUOTE="mamu";22970935]Maailma muuttuu.....DEAL WITH IT! B)[/QUOTE]

Joo, mutta sinä ja teikäläiset jätätte huomioimatta sen, että maailma todellakin ON JATKUVASSA MUUTOKSESSA. Ei ne tähän suvaitsevaisuusasentoon ikuisesti jää nämä viisarit. Eikä teilläkään ole kuin yksi elämä per ihminen, ei yhdeksää kuten kissalla :LOL:
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22970969]Nuo hommalaispersut eivät ole mitään ruudin keksijöitä, joten yritä kestää.[/QUOTE]

Tarkistapa sinäkin millä foorumilla olet. Olet nimittäin nyt äippäpalstalla, et Hommalla :D
 
"vieras"
Äiti44 taas vauhdissa...miten minusta alkaa tuntua, tai siis on tuntunut jo kauan , että olet KATEELLINEN MUSLIMINAISILLE! Ihan ymmärrettäväähän se on, rakastamme elämäämme, uskontoamme, miehiämme (jotka hakkaavat meitä sinun mukaan nyyyh)! Niinhän se menee, että ylemmyydentunteen saa helpoiten haukkumalla toisia, vai mitä äiti44? ;)
Siinäs jatkat.....Toivottavasti löydät oikea tien :(
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22970859:
Joo, mutta silloin kun tuo sanotaan nauruunsa tikahtuvan hymiön kera, niin silloin fiksu kyllä käsittää, että somaleista siinä puhutaan EIKÄ intialaisesta työteliäästä it-insinööristä jollainen mieshenkilö kuuluu meidän perheystäviimmekin. Ja todellakin ystäviin, ei vain hyvänpäiväntuttuihin :)
Hymiöt lähinnä oli tarkoitettu näille neroille, jotka ymmärtävät termin "maahanmuuttaja" olevan synonyymi "somalille".

Fazer liittyy nykypäivän Suomen maahanmuuttokeskusteluun yhtä paljon kuin somalimerirosvo-aiheinen uutinen tai maahanmuuttaja-termin käyttö ainoastaan somaleihin viitatessa.

Aiheesta on turha keskustella silloin, kun kaikki on yhtä suurta soppaa pään sisällä, eikä asioita osata erottaa (näin usein tällä palstalla). Fazer-esimerkki oli vain tarkoitettu korostamaan aikaisempien kommenttien päättömyyttä.
 
"mamu"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22970972:
Joo, mutta sinä ja teikäläiset jätätte huomioimatta sen, että maailma todellakin ON JATKUVASSA MUUTOKSESSA. Ei ne tähän suvaitsevaisuusasentoon ikuisesti jää nämä viisarit. Eikä teilläkään ole kuin yksi elämä per ihminen, ei yhdeksää kuten kissalla :LOL:
Minua eikä meitä (puhun muslimimamuista) pelota pätkääkään onko joku suvaitsevainen vai ei. Koraanissahan lukee, että ei-muslimit tulevat olemaan muslimeita vastaan AINA. Loanheitto ei mua haittaa <3 Joten I'M DEALING IT VERY WELL ;)
 
sama vieras
Kyllä suomalaiset voivat päättää minkälaisen maan me Suomesta haluamme, kaikenlainen maahanmuutto ei todellakaan ole pelkästään positiivista Suomelle. Itse kannatan järkevämpää ja tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa.

Eli kuin myös, deal with it!
Näin ei todennäköisesti tule käymään, koska Suomen maahanmuuttokriitikot eivät osaa erottaa maahanmuuttokriittisyyttä rasismista, jolloin eivät saa kansaa puolelleen.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22970992]Äiti44 taas vauhdissa...miten minusta alkaa tuntua, tai siis on tuntunut jo kauan , että olet KATEELLINEN MUSLIMINAISILLE! Ihan ymmärrettäväähän se on, rakastamme elämäämme, uskontoamme, miehiämme (jotka hakkaavat meitä sinun mukaan nyyyh)! Niinhän se menee, että ylemmyydentunteen saa helpoiten haukkumalla toisia, vai mitä äiti44? ;)
Siinäs jatkat.....Toivottavasti löydät oikea tien :([/QUOTE]

Sinä käännynnäisenä (mitä ilmeisimmin mm. päätellen siitä että tänne kirjoitat) voi käydä vaikka Truth Tube Tv:llä tutustumassa uskontosi aikaansaannoksiin. Löytyy ruoskintaa, kivitystä ja päiden katkomista, kaikkia niitä islamin ihanuuksia mitä me vääräuskoiset vain voimme teiltä kadehtia.

Ei muuta kuin Googleen sanat Truth Tube TV ja kyllä käy kateeksi!!!!
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22971096:
Käänny islamiin ja hukkaa paperisi ja tulet ens kesänä Suomeen ilman henkkareita itärajan yli niin toimeentulosi on turvattu elämäsi loppuun. Hönkäiset vain maagisen sanan "Turvapaikka" niin vaikutus on kuin sanoisit "sesam aukene" :D
:D Aistinko hieman katkeruutta ilmassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22971096:
Käänny islamiin ja hukkaa paperisi ja tulet ens kesänä Suomeen ilman henkkareita itärajan yli niin toimeentulosi on turvattu elämäsi loppuun. Hönkäiset vain maagisen sanan "Turvapaikka" niin vaikutus on kuin sanoisit "sesam aukene" :D
Lupaatko ettet ala heti kettuileen jos tuun? Ja haukkuun mamuksi ja haetko mulle hellun kans?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22971080:
Sinä käännynnäisenä (mitä ilmeisimmin mm. päätellen siitä että tänne kirjoitat) voi käydä vaikka Truth Tube Tv:llä tutustumassa uskontosi aikaansaannoksiin. Löytyy ruoskintaa, kivitystä ja päiden katkomista, kaikkia niitä islamin ihanuuksia mitä me vääräuskoiset vain voimme teiltä kadehtia.

Ei muuta kuin Googleen sanat Truth Tube TV ja kyllä käy kateeksi!!!!
Ei pääse sivulle sisälle..taitaa olla trafiikkia kun hommalaiset "ottaa selvää asioista". Tsekkaan myöhemmin ;)
 
äiti 44 v
[QUOTE="mamu";22971047]Minua eikä meitä (puhun muslimimamuista) pelota pätkääkään onko joku suvaitsevainen vai ei. Koraanissahan lukee, että ei-muslimit tulevat olemaan muslimeita vastaan AINA. Loanheitto ei mua haittaa <3 Joten I'M DEALING IT VERY WELL ;)[/QUOTE]

Ei varmasti pelotakaan, marttyyrinä kun koraanin ohjeiden mukaan kuolette vääräuskoisia lahdatessanne niin pääsette muslimien paratiisiin naimaan neitsyitä :D

Koraanissahan lukee että kaikki maailman ihmiset on käännytettävä islamiin, paitsi juutalaiset jotka tulee tappaa.

And I'm dealing with all this very well :D No problems! Mutta kuten sanoin, tulevaisuus ei näytä samalta kuin nykypäivä näyttää joten varautukaapa siihen että vieraanvaraisuus voi muuttua niukemmaksi. Mutta eipä se teitä luonnollisestikaan pelota, tehän olette pelosta ja kaikesta inhimillisestä ihan vapaata porukkaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22971143:
Ei varmasti pelotakaan, marttyyrinä kun koraanin ohjeiden mukaan kuolette vääräuskoisia lahdatessanne niin pääsette muslimien paratiisiin naimaan neitsyitä :D

Koraanissahan lukee että kaikki maailman ihmiset on käännytettävä islamiin, paitsi juutalaiset jotka tulee tappaa.

And I'm dealing with all this very well :D No problems! Mutta kuten sanoin, tulevaisuus ei näytä samalta kuin nykypäivä näyttää joten varautukaapa siihen että vieraanvaraisuus voi muuttua niukemmaksi. Mutta eipä se teitä luonnollisestikaan pelota, tehän olette pelosta ja kaikesta inhimillisestä ihan vapaata porukkaa.
Just, juuri näinhän se menee.... Äiti44: kaksplussan oma islam-asiantuntija, lähteenä Truth tube ja iltalehti ;)
 
äiti 44 v
Lupaatko ettet ala heti kettuileen jos tuun? Ja haukkuun mamuksi ja haetko mulle hellun kans?
Lupaan että kettuilen sulle jo ENNEN kuin tulet. Ja täällä saat tuta samaa taattua äiti44-verbaliikkaa :D Hellua en sulle hae, sen saa iso mies löytää itse tai olla ilman jos ei löydä. Islamissahan sulla on sitten mahdollisuus useampaankin naiseen ja järjestettyihin liittoihin että olet yhteydessä imaamiisi, eiköhän se sulle morsion kehitä jostain. Tuottaa vaikka nöyrän alaikäisen Pakistanista tms. Mun ikäluokka onkin jo vähän förbi, meidän kohtujemme tuotoksista ei jihad hirveästi enää hyödy jollei niillä ole myoomillekin käyttöä :LOL: Ja mulla ei ole edes myoomaa antaa pyhään sotaan :(
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22971210:
Lupaan että kettuilen sulle jo ENNEN kuin tulet. Ja täällä saat tuta samaa taattua äiti44-verbaliikkaa :D Hellua en sulle hae, sen saa iso mies löytää itse tai olla ilman jos ei löydä. Islamissahan sulla on sitten mahdollisuus useampaankin naiseen ja järjestettyihin liittoihin että olet yhteydessä imaamiisi, eiköhän se sulle morsion kehitä jostain. Tuottaa vaikka nöyrän alaikäisen Pakistanista tms. Mun ikäluokka onkin jo vähän förbi, meidän kohtujemme tuotoksista ei jihad hirveästi enää hyödy jollei niillä ole myoomillekin käyttöä :LOL: Ja mulla ei ole edes myoomaa antaa pyhään sotaan :(
Sinunlaistasi naista muslimi ei saisi edes ottaa... turhaa unelmoit.
 

Yhteistyössä