Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

Juu näin olen ymmärtänyt Kasari oli ihan parasta

Kiva! Jossakin homoklubissa kävin jonkun kerran, tai kai se oli baari lähinnä. Punavuoressa taisi olla.
Lempparit ovat olleet
DTM Isoroballa.
Ja kaisaniemen Havanna.❤

LadyMoon pienestä koostaan huolimatta oli jossain kohtaa ehdoton suosikki!❤🤩😍 Siellä oli kiva keikutella, oli vähän vanhempiakin asiakkaita.
 
Lempparit ovat olleet
DTM Isoroballa.
Ja kaisaniemen Havanna.

LadyMoon pienestä koostaan huolimatta oli jossain kohtaa ehdoton suosikki! Siellä oli kiva keikutella, oli vähän vanhempiakin asiakkaita.
Olen tanssinut varmaan 5v sitten viimeksi ja sekin kaverin häissä. Ja vaimo oli sit kateellinen, kun tanssitin yhtä morsiusneitoakin...
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Kai taitaa olla. Mutta pakko mun oli bestmanina tanssia muidenkin kanssa. Nähtävästi ei olisi saanut olla hauskaa kun tanssii muiden kanssa
Ei tietenkään!🙄

Olisit sanonut vaimolle, että tanssittuasi huomasit tällä naikkosella olevan epämiellyttävä haju hengityksessä ja kauheasti hais hielle ”mikä lie sika tuokin eukko”!😂
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja KalaMies
Listun kun sanot ettei vegaani saa kaikkia tarvittavia vitamiinieja niin eihän carnivorettajajaan saa. C-vitamiinia ei saa tarpeeksi ja keripukki iskee ja hampaat tippuu
Ihminen ei voi hyvin ilman rasvaa ja proteiinia, mutta tarvitseeko ihminen kuituja tai niin paljon vitamiineja pelkällä luomulla sopivasti rasvaisella eläinperäisellä ruokavaliolla? Tätä on tutkittu ja ihmiset ovat olleet jopa kymmeniä vuosia pelkällä punaisella lihalla ja munilla, arvot ovat olleet hyviä, paitsi kolesterooli oli korkea (luonnollisesti), samoin vointi on ollut mitä loistavin.

Kuidut blokkaa ravinteita?
 
vierailija
Lue @9MM


Eli lapsen todennäköisyys saada syöpä on 0,02%
Passiivinen tupakointi lisää sitä valtavasti
 
vierailija
Lue @9MM


Eli lapsen todennäköisyys saada syöpä on 0,02%
Passiivinen tupakointi lisää sitä valtavasti
 

Yhteistyössä