solmussa vs Unamustui

• Viestiketjun aloittaja vino maipo
  • Ensimmäinen viesti
Ei tästä mitään tule. UnaMustui kirjoitti toisessa ketjussa: "mä en ainakaan henkilökohtaisesti ala sun kaa (siis aloitteen tekevänä osapuolena varsinkaan) mihinkään keskusteluun koska siitä tulee niin helvetin turhautunut olo kun joutuu juttelee tollon kanssa."

Näin sivullisen mielestä tuo on tosi huomaavaisesti ja kiltisti kirjoitettu :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Ei tästä mitään tule. UnaMustui kirjoitti toisessa ketjussa: "mä en ainakaan henkilökohtaisesti ala sun kaa (siis aloitteen tekevänä osapuolena varsinkaan) mihinkään keskusteluun koska siitä tulee niin helvetin turhautunut olo kun joutuu juttelee tollon kanssa."

Näin sivullisen mielestä tuo on tosi huomaavaisesti ja kiltisti kirjoitettu :flower:
Peesaan!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:

Peesaan!
Mä kans.

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Niin. Eihän se ala tinkaamaan mun kanssa. Ekana itse skitsoilee ja lietsoo, ja kun saakin vastaansa sellaisen joka sanoo takasinkin niin päättäkin pysyä hiljaa. Ei sillä, viisas päätös :D
mulla lens kahvit näytölle :D :LOL: :LOL: mut joo.. olit niin vakuuttava mielipiteines että mun pakko olla jo ihan hiljaa

V
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Niin. Eihän se ala tinkaamaan mun kanssa. Ekana itse skitsoilee ja lietsoo, ja kun saakin vastaansa sellaisen joka sanoo takasinkin niin päättäkin pysyä hiljaa. Ei sillä, viisas päätös :D
sä et oo todellinen :eek: Luuletko olevas jotenkin muiden yläpuolella?1 Mä sanoisin että sä kirjoottelet aika ristiin kuule ittes kanssa, en sinuna aukois leukojani yhtään!

siis
no solmussa vois kirjoittaa huomaavaisesti ja kiltisti että " Una, näin fiksuna ihmisenä en todellakaan ala keskustelemaan kanssasi koska en viitsi pilata päivääni vääntämällä idiootille asioita rautalangasta"........

Yhteistyössä