Solarislomat soittaa jos on saanut tuetun loman.... MISTÄ NUMEROSTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hgdhdh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hgdhdh

Vieras
Mä luin tota ketjua tuetun loman saaneista. JA sieelä oli et Solaris lomat soittaa..

Ni mulle tuli kauhee olo... mulla jäi tänään kännykkä kotiin ja siihen oli tullut kaks puhelua numerosta 09-85....... . Ni jos jollekin on Solarislomilta soitettu, mistä numerosta?!

Joko heinä/elokuun lomista on soitettu?

Mä luin tota ketjua tuetun loman saaneista. JA sieelä oli et Solaris lomat soittaa..
Ni mulle tuli kauhee olo... mulla jäi tänään kännykkä kotiin ja siihen oli tullut kaks puhelua numerosta 09-85....... . Ni jos jollekin on Solarislomilta soitettu, mistä numerosta?!
Joko heinä/elokuun lomista on soitettu?
näkyy olevan 030-alkuiset numerot niillä:)
Solaris-lomat ry - Yhteystiedot

No niin, tänään soittivat Solaris lomilta :) Ja juuri 030 alkuisesta numnerosta :)

Ja Kyllä soittivat ainakin meille ensin ennenkuin lähettivät kirjettä, johtuen ehkä siitä että olen hakenut lomaa myös Hyvinvointilomilta, ja tiedusteli olemmeko saaneet sieltä jo loman.

JA JES me saatiin loma!

• Tykkää
Reactions: chef ja teisu
[QUOTE="vieras";26244949]Tuntematon numero :)

Ei vaiskaan... Mä en vaan ymmärrä, miksi jotku ei vastaa tuntemaattomiin numeroihin. Mä vastaan aina, jos siis kuulen puhelimen soivan.[/QUOTE]

Minä en vastaa tuntemattomiin numeroihin muutoin kun jos puhelu tulee 12-13 välillä eli neuvolan puhelintunti =)

Muuten kenelläkään tuntemattomalla ei ole minulle asiaa sillä numeroni on salainen.

:) Onnittelut teillekin lomasta :)

Mä oon niin iloinen meidän lomasta. Vaikuttaa oikein kivalta paikalta tuo Kuntoranta, Varkaudessa :) Vaik Ikaalisten Kylpylää olisinkin halunnut kokeilla ;)

Ympäristö oli kyllä tosi nättiä kun kerran siellä työmatkalla kesän kynnyksellä olin. Silloin olin kyllä ainoa alle eläkeikäinen vieras :D. Tosin, kesällähän siellä on muitakin lapsiperheitä tuetuilla lomilla. Hauskaa lomaa :)!

:) Onnittelut teillekin lomasta :)

Mä oon niin iloinen meidän lomasta. Vaikuttaa oikein kivalta paikalta tuo Kuntoranta, Varkaudessa :) Vaik Ikaalisten Kylpylää olisinkin halunnut kokeilla ;)

Kiitos :)

Me päästiin oikein kivaan paikkaan...ja mitä enempi siihen ollaan netin kautta tutustuttu, sitä enempi siitä pidetään. Meinataan pitää ihan huippuloma :) :)

[QUOTE="äitix3";26245076]Ei mulle vaan Solarikselta mitään soiteltu, kirjeen sain..[/QUOTE]

Jospa nämä nyt jaettavat paikat on ns. varasijoja? Tjtn. Ja siksi siis soitellaan, että josko ollaan haettu muualta ja saatu. Ettei sitten anneta päällekkäisiä lomia.

[QUOTE="vieras";26245069]Ympäristö oli kyllä tosi nättiä kun kerran siellä työmatkalla kesän kynnyksellä olin. Silloin olin kyllä ainoa alle eläkeikäinen vieras :D. Tosin, kesällähän siellä on muitakin lapsiperheitä tuetuilla lomilla. Hauskaa lomaa :)![/QUOTE]

:D Varmaankin näin :) Vanhahan tuo paikka on, ja meillä on kotona uimahallissa hienommat altaat vehkeet ja vempeleet. JA Vanhuksia varmasti riittää(niin riitti Runnin kylpylässäkin, missä oltiin parisen vuotta sitten)

Mutta:
Maiseman vaihdos!
Valmis ruoka!
Ei tarvitse siivota!
Uusia elämyksiä!

Voiko parempaa olla :) ! ! !

• Tykkää
Reactions: Lex
Minä en vastaa tuntemattomiin numeroihin muutoin kun jos puhelu tulee 12-13 välillä eli neuvolan puhelintunti =)

Muuten kenelläkään tuntemattomalla ei ole minulle asiaa sillä numeroni on salainen.

Ihan oma valintasi tietenkin, mutta kyllähän nyt toki voi asiaa olla muillakin kuin neuvolalla tai yksityishenkilöillä. Itse en haluaisi jättää vastaamatta, ties mikä tärkeä asia voisi jäädä kuulematta.

Yhteistyössä