Sokos 3+1 päivää etusetelit!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluu tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei siinä kyl mitään ihmeitä ollut.. hotellitarjouksia, joku ruoka kuponki, risteily ja amarillon joku tarjous juttu.. mut en nyt tiiä onko nuo niin hyviä.. itellä tuskin tulee käytettyä..

Ei kassa antanut mulle mitään etuseteliä eilen eikä tänään. V*ttu. Sille Amarillon etusetelille olisi käyttöä. :(

Vai pitääks tuolla ostaa jollain 100?:lla että ne etusetelit saa?

eilen kävin sokoksella, sain vihkosen kun sellaista erikseen pyysin...
arealta on kaksi matkatarjousta: pietari 349? ja lontoo 348?.
sokoshotelleilla on huonetarjous - kampanjakoodi on "SPE3", hinnat löytyy netistä.
newyork-ravintolassa salaatti+juoma 16?
eckerö-linen päiväristeily tallinnaan 12?/hlo tuotekoodi SOK31
radisson sas huonetarjous kampanjakoodilla SPE3
fransmannin kolmen ruokalajin menu 24,00?
siljalinen risteilylle puoleen hintaan tuotetunnuksella "SOKOS OFFER"
holidayclubin kylpylöihin tarjoushinnat, varattaessa mainittava "3+1 päivää"
maskussa polo-komero 199?
amarillossa muchos nachos ja corona yhteishintaan 7,90?

Porissa jakoivat kassoilla isoista koreista kuponkeja sekä viime viikon loppuna Porin päivän markkinoilla. Mielestäni hyviä tarjouksia etenkin Eckerö risteily 12eur/henk -kiinnostaisi, etenkin ilman lapsia =)

siinä on Chico's etu kaksi barbecue cheese burger ateriaa yhden hinnalla. On hyvä etu, eilen käytiin syömässä. Aterian hinnaksi tulee siis 4,25 euroa ilman juomaa. Hyvää oli, tarjous mielestäni todella hyvä. Toi Fransmannin menu kiinnostaa myös, enmitse sitä edes huomannut.

Ne vihot on erilaisia eri paikkakunnilla. Tampereella kun ei ole Chicosia, ei ole kuponkia sinne. (Mikä on sinänsä tyhmää koska mä oon menossa Hesaan joten olisin mielelläni mennyt sinne)
Treen vihossa on ravintolakupongit New Yorkiin, Fransmanniin ja Amarilloon.

Alkuperäinen kirjoittaja erilainen:
Ne vihot on erilaisia eri paikkakunnilla. Tampereella kun ei ole Chicosia, ei ole kuponkia sinne. (Mikä on sinänsä tyhmää koska mä oon menossa Hesaan joten olisin mielelläni mennyt sinne)
Treen vihossa on ravintolakupongit New Yorkiin, Fransmanniin ja Amarilloon.

no käyt hakemassa helsingin sokoksesta sen kuponkivihkon, otat vaan kassoilta sellaisen, ei tarvitse mitään ostaa ja menet syömään hampurilaisen chico'siin :)

Tein haun netissä ilman annettua kamppanjakoodia kylpylähotelliin sekä vertauksen vuoksi 3+1 kamppanjakoodilla. Ilman kamppanjakoodia hinta tuli n.64? halvempi. Muuten annetut tiedot olivat samat. Ei kovinkaan houkutteleva tarjous.

Yhteistyössä