T
taasko uusia kavereita
Vieras
Bongasinpa sitten tuossa keskeltä olohuonetta alkuyöstä sokeritoukan. Yleensähän ne on kylppärissä, mutta en ole nähnyt siellä yhtään. Voikohan tuo olla kirpparilta peräisin? (metrin päässä toukasta lattialla oli käsilaukku joka mulla oli kirpparilla mukana keskiviikkona) vai tarkoittaakohan tuo löytö että tässä talossa on nyt sokeritoukkiakin? Toisaalta tämä asunto on yksiö joten ei sinne kylppärin viemäriinkään oo toukan löytöpaikalta kuin 5 metriä. Kaikki kirpparivaatteet kyllä iskin heti pesukoneeseen kun tulin kotiin, ja avasin kangasssin pesukoneen päällä ja laitoin sen kassinkin koneeseen, koska olen tarkka siitä ettei mitään ötököitä tule. Käsilaukussa ei ollut mitään kirpparitavaraa, mutta se oli mulla kirpparilla olalla silti koko ajan. Tässä talossa on ennestään jo turkiskuoriaisia, enimmäkseen kellarikerroksessa (oon itse pitänyt huolen että niillä on mahdollisimman vähän syötävää kämpässä), mutta sokeritoukkaa en ole tosiaan ennen nähnyt, ei huvittais saada enää enempää ötököitä riesaksi. Oletteko te joilla niitä on bonganneet ekan yksilön kylppäristä vai mistä?
Luin netistä vähän noiden vähentämisvinkkejä ja kaadoin yöllä paljasta kloriittia sekä keittiön että kylppärin viemäreihin. Sitten luin että perunan tärkkelys houkuttelee nitä joten halkaisin kylppärin lattialle raa' an perunan ja laitoin sen ympärille valkoista ilmastointiteippiä nurinpäin. (ei ollut mitään ötökkäteippiä, niin oma keksintö) Ei ollut yhtään sokeritoukkaa aamulla siinä kiinni eikä edes minkään näköisiä jälkiä (metallinhohtoväriä jauheena yms)
Luin netistä vähän noiden vähentämisvinkkejä ja kaadoin yöllä paljasta kloriittia sekä keittiön että kylppärin viemäreihin. Sitten luin että perunan tärkkelys houkuttelee nitä joten halkaisin kylppärin lattialle raa' an perunan ja laitoin sen ympärille valkoista ilmastointiteippiä nurinpäin. (ei ollut mitään ötökkäteippiä, niin oma keksintö) Ei ollut yhtään sokeritoukkaa aamulla siinä kiinni eikä edes minkään näköisiä jälkiä (metallinhohtoväriä jauheena yms)