Ei minusta.Kuten joku kuvaili, väljältä kokikselta maistuu. Juodaan sellanen 0,33 pullo. En sit tiedä et jos sokereissa on häikkää, niin tuleeko sit joku olo. Mulla ei hämminkiä ollu. Aikaa vaan meni ja pers puutui vanhoja lehtiä lukiessa, ei muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Onko se epämiellyttävä kokemus? :x
Tätä mä just pelkään. Kun aamut on niin helvetin vaikeita kotonakin, nin mites sit kun pitää istua jossain tk:n aulassa mummojen kans... Kotona pitää tosiaan aamupalan jälkeen päästä pitkälleen, kun tulee niin heikko olo, ja tuntuu et taju lähtee...Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Mulla ei koko testi onnistunut. Join muutaman kulauksen litkua ja oksensin labratädin roskikseen...... =( Muutenkin oli ollut huono olo koko raskauden ajan ja kun oli vielä syömättä ja heti aamulla joutui sitä juoda niin se oli siinä sitten.
Mun pitää varmaan kysyä kans vapaaksi se päivä. Neuvola vielä sen jälkeen, niin hoh hoijaa, voin arvata jo nyt, et tää täti pökrää jossain vaiheessa siellä... No, eipä ole apu kaukana, kun tk:ssa ollaan.Alkuperäinen kirjoittaja Viera:Juoma ei ollut niin pahaa kuin luulin vaikka ei sitä huvikseen joisi. Aluksi istuin ja lueskelin mutta sitten alkoi pyörryttää ja tuli oksettava olo. Lopun aikaa makoilin ja silloin tietysti närästi. Heti viim. verikokeen jälkeen kaivoin eväät ja söin siinä vuoteen reunalla, se helpotti. Mutta testin jälkeen nukuin useamman tunnin, onneksi oli lomapäivä eikä tarvinnut mennä töihin.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel