Tietääkö joku paikan mistä saisi ladattua täyspitkiä soittoääniä? vai saako mistään?
tilaaja 16.01.2009 #1 Tietääkö joku paikan mistä saisi ladattua täyspitkiä soittoääniä? vai saako mistään?
Miracles 16.01.2009 #3 Minä lataan koneelta bluetoothin kautta. Olen siis laittanut levyjä koneelle ja niitä laitan sitten puhelimeen. Ilmaista.
Minä lataan koneelta bluetoothin kautta. Olen siis laittanut levyjä koneelle ja niitä laitan sitten puhelimeen. Ilmaista.
Autumn 16.01.2009 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Miracles: Minä lataan koneelta bluetoothin kautta. Olen siis laittanut levyjä koneelle ja niitä laitan sitten puhelimeen. Ilmaista. Click to expand... Näin teen minäkin, tosin piuhan kautta en bluetoothin
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles: Minä lataan koneelta bluetoothin kautta. Olen siis laittanut levyjä koneelle ja niitä laitan sitten puhelimeen. Ilmaista. Click to expand... Näin teen minäkin, tosin piuhan kautta en bluetoothin
vieras 16.01.2009 #5 Meillä ei oo mitään uusia cd-levyjä joten netistä pitäs saada ladattua biisejä joko sinihampaalla tai usb:llä. Mistähän sais ilmasia mp3:sia?
Meillä ei oo mitään uusia cd-levyjä joten netistä pitäs saada ladattua biisejä joko sinihampaalla tai usb:llä. Mistähän sais ilmasia mp3:sia?