Soitto vai sähköposti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pipa

Vieras
Kuinkas te tekisitte tässä tilanteessa:

Olen hakenut erästä mielenkiintoista työtä, joka olisi kaiken lisäksi vakituinen. Olen jättänyt hakemuskeni pari viikkoa sitten ja hakuaika on umpeutunut noin viikko sitten ja haluaisinkin hieman tietää, missä mennään.

En ole ihan varma, kummin pitäisi tehdä soitella perään tai laittaa sähköpostia? Kyseisen työn yhteyshenkilö on melko vastuullisessa asemassa, joten uskoisin että hän on melko kiireinen joten olisiko sähköposti sinänsä parempi vaihtoehto, kuin puhelu, jolloin hän voisi vastata kun hänellä itsellään on aikaa?

Onko jotain muuta, mitä kannattaisi kysyä kun on erittäin kiinnostunut kyseisestä työstä?

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Ite tykkään sähköpostista. Ärsyttää ku jengi soittelee :saint:

Näin minäkin olen ajatellut itse, mutta kaikki tuntuu toitottavan, että pitää soittaa että jäisi mieleen. Itselleni on usein kyllä jäänyt puhelinterroristit mieleen, mutta vain negatiivisessa mielessä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Laittaisin englanniksi varmaankin...

Taas samaa mieltä sinun kanssa. Kerran kyselin yhdestä paikasta englanniksi ja sain hyvin kohteliaan vastauksen suomeksi. En päässyt silloin edes haastatteluun, tiedä sitten teinkö virheen jo kielivalinnassa :(

Taisin jotain mokata taas, laitoin eilen heti viimeisen viestin jälkeeen sähköpostilla kyselyä, eikä mitään vastausta ole kuulunut, eikä varmasti kuulukaan :( Olen aina saanut vastauksen melko nopeasti, mikäli minulle on vastattu lainkaan.

Yhteistyössä