K
kroisosp
Vieras
Omasta pankista tosiaan soittivat mulle kotiin, että menisin juttelemaan raha-asioista. En siinä puhelimessa älynnyt tarkemmin kysellä, kun ehdottivat että varataan käyntiaika. Mitäköhän sieltä on odotettavissa...? Ei ole aiemmin kotiin soiteltu, itsellä ei ole mitään erityisempää tarvetta muutella pankkiasioita ja talous on kyllä aisoissa, vaikka melko pienituloinen olenkin.
Luottokortin tosin poistin joku aika sitten käytöstä, ei ollut mun taloudelle yhtään hyvä juttu ja ihmettelin miksi mulle sellaista edes suositeltiin. No selviäähän tuo kun menen siellä käymään, toivottavasti ei pidetä mainospuhetta mistään sellaisesta mitä en tarvitse. Enkä ehkä usko siihenkään, että kehottaisivat vaihtamaan pankkia... Onko muille soiteltu yllätyspuheluita pankista?
Luottokortin tosin poistin joku aika sitten käytöstä, ei ollut mun taloudelle yhtään hyvä juttu ja ihmettelin miksi mulle sellaista edes suositeltiin. No selviäähän tuo kun menen siellä käymään, toivottavasti ei pidetä mainospuhetta mistään sellaisesta mitä en tarvitse. Enkä ehkä usko siihenkään, että kehottaisivat vaihtamaan pankkia... Onko muille soiteltu yllätyspuheluita pankista?