Soitteleeko teidän miehet teille töistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
jos niin kuinka usein? mitä se soittelee? tykkäätkö vai ärsyttääkö?

Mua jostain syystä ärsyttää kun mies soittaa joka armias päivä töistä ainakin kerran ja kysyy mitä minä teen, mitä lapsi, mitä koira. Olen sanonutkin sille että lopeta se soittelu mutta aina se vaan soittaa sen saman turhanpäiväisen puhelun..

Näkisin että tuossa ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin ero. Se voi tuntua suurelta ja vaikealta päätökseltä mutta sinun on ajateltava omaa ja lapsesi tulevaisuutta. Voimia!

Soitellaan useamman kerran päivässä. Tänään oli niitä harvoja päiviä ettei puhuttu kuin kerran puhelimessa. Tekee reissuhommia niin senkin takia tulee ihan pelkästä ikävästä soiteltua.

Ei soittele, ellei ole jotain ihan oikeaa tärkeää asiaa.

Tekee ilta- ja yöpainoitteista työtä, eli me ehditään lirkuttelemaan kasvotusten joka päivä :D (paitsi tänään, kun vedin useamman tunnin shoppailumaratonin ja äijä lähti töihin sillä aikaa - sitten mä soitin sille).

ap, miehes selvästi pettää sua, haluu varmistaa ettet ole lähimailla

no aika kaukaa haettua..

Mulla itselläni ei ole tapana soitella kellekkään ellei mulla ole asiaa. Mua vaan ärsyttää kaikki turhanpäiväiset lätinät puhelimessa. Etenkin jos soittaa juuri kun olen vessassa, suihkussa, saanut perseeni istutettua sohvalle, kassalla jne. Silloin tiuskasen että oliko sulla jotain asiaakin :P

Ei soita. Jos on asiaa kävelee sen muutaman kymmenen metriä sanomaan asiansa. Muutenki istutaan kahvi-ja ruokatunti nokat vastakkain. Ja ollaan ns.vieraalla töissä ;-)

Kyllä soittaa ja joka tauolla. Harvoin on mitään asiaa, kunhan kyselee miten menee jne. Välillä ottaa päähän kun puhelin soi just kun oon vessassa tai vaikka syöttämässä lasta.