Soittaisitko lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piuku

Vieras
1 v 1 kk pojalla nousi perjantaina kuume ja oli pe- la 38 - 39 astetta. Viime yönä ja aamulla oli kuumetta 40,4 ja käytiin päivystykessä. Tulehdusarvot ok ja käskettiin antamaan pamolia, ennen olin antanut burana suppoa, joka ei oikeastaan laskenut yhtään kuumetta. Lääkäri sanoi, että jos kuume ei laske alle 39, tuutte illalla takas. Päivällä pamolin jälkeen kuume laski 37,7, mutta on nyt taas 39,4. Annoin just uuden pamolin. Poika ei jaksa leikkiä tms, syö vähän sosetta ja juo maitoa ja vähän vettä. Nuokkuu vaan kipeen näköisenä sylissä ja välillä nukkuu. Veisitkö tällaisen lapsen lääkäriin uudestaan?

en veisi. pienillä noi voi nousta aina korkeallekin. virusta varmaan kerta tulehdusarvot ok. eiköhän se siitä parissa päivässä helpotu. huolehdi vaan että usein tarjoat juomista. ja laita suppo ja anna pamolia vuoron perään

käytiin taas päivystyksessä ja oli eri lääkäri. Keuhkokuvien perusteella lääkäri sanoi että on keuhkokuume, vaikka tulehdusarvot oli ok. Saatiin siis antibiootti kuuri.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
käytiin taas päivystyksessä ja oli eri lääkäri. Keuhkokuvien perusteella lääkäri sanoi että on keuhkokuume, vaikka tulehdusarvot oli ok. Saatiin siis antibiootti kuuri.

Tähän en voi muuta sanoa, kun et jos lapsen äidistä tuntuu, niin sitten mennään uudelleen! Eli aivan oikein toimittu ja näköjään myös oli syy! Minulle yksi päivystyksen hoitaja aikoinaan sano,kun kysyin juuri ett tullaanko vai ei, että minä tunnen lapseni parhaiten, ei he voi sieltä sanoa millon mennä ja millon ei. Hyvä kun syy löyty ja nyt paranee :)

Seuraisin. Meillä lapsilla on aina kuume 39-40 kun ovat kuumeessa ja tokihan se lastakin väsyttää. Jos juo kuiteski, niin ilman muuta seuraisin kotona kuumelääkkeen turvin.

täh?meillä oli tytöllä 2,5v keuhkokuume ja 2 päivää olin sen kanssa eristyksessä ja sitten viikon antibioottikuuri kotona.miten teidän lapsi on saanut olla kotona jos kerran on keuhkokuume?

Alkuperäinen kirjoittaja tiiku83:

täh?meillä oli tytöllä 2,5v keuhkokuume ja 2 päivää olin sen kanssa eristyksessä ja sitten viikon antibioottikuuri kotona.miten teidän lapsi on saanut olla kotona jos kerran on keuhkokuume?

Minäkin pääsin kotiin pelkän kuurin kanssa aikoinaan

Alkuperäinen kirjoittaja tiiku83:

meillä kun pojalla oli verenmyrkytys ja keuhkokuume niin oltiin sairaalassa.. mutta kun keuhkokuume tuli kuukauden päästä uudelleen ja vielä myöhemminkin niin kotiin saatiin antibiootit..

Yhteistyössä