Soitin possupuhelimeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja kysyin onko tullut jotain suosituksia, kun raskaana oleva joutuu olemaan töissä asiakaspalvelussa. Olivat sitä mieltä, että kannattaa kysyä työnantajalta olisiko mahdolisuus päästä pois sellaiseen hommaan, jossa ei niin paljon tarvitse kohdata asiakkaita. Meilä se vaan ei ole mahdollista :(

Kovasti hehkutti myös rokotetta, että se on tulossa, mutta mä en niin siihen luottais, koska eihän sitä tässä juurikaan ehditä tutkimaan... Taidan jättää sen väliin, jollei löydy kunnollista faktaa sen turvallisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja kysyin onko tullut jotain suosituksia, kun raskaana oleva joutuu olemaan töissä asiakaspalvelussa. Olivat sitä mieltä, että kannattaa kysyä työnantajalta olisiko mahdolisuus päästä pois sellaiseen hommaan, jossa ei niin paljon tarvitse kohdata asiakkaita. Meilä se vaan ei ole mahdollista :(

Kovasti hehkutti myös rokotetta, että se on tulossa, mutta mä en niin siihen luottais, koska eihän sitä tässä juurikaan ehditä tutkimaan... Taidan jättää sen väliin, jollei löydy kunnollista faktaa sen turvallisuuteen.

Löytyykö sitten jostain parempaa faktaa, että et tule saamaan tartuntaa ?

Mä oon kans kovasti miettiny, että mitä se konkreettisesti tarkottaa, kun raskaana olevat on riskiryhmässä... Tuleeko tauti rajummin jne. Muuten ei tuo tauti pelota, mut tän raskauden takia mietityttää. Mulla laskettu 24.9, kiva mennä synnyttään jossain taudis!

Koska sulla laskettu? Ajattelin jos voisit jäädä varhennetulle äippälomalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi parempi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Löytyykö sitten jostain parempaa faktaa, että et tule saamaan tartuntaa ?

Mistäs sen tietää mitä rokote aiheuttaa sikiölle? Ei ehkä heti, mutta haitathan voi tulla vassta vuosienkin päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Mä oon kans kovasti miettiny, että mitä se konkreettisesti tarkottaa, kun raskaana olevat on riskiryhmässä... Tuleeko tauti rajummin jne. Muuten ei tuo tauti pelota, mut tän raskauden takia mietityttää. Mulla laskettu 24.9, kiva mennä synnyttään jossain taudis!

Mulla on vasta marraskuussa. Ja viimeisen kolmanneksen aikanahan on suurin riski noihin jälkitauteihin :( Ei tauti mua itseäni pelota, kyllä mä selviän(tai sitten en ;) ) mutta vauvan puolesta...

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:

Kyllä mua enemmän pelottais jos vauva ei olis jo noin iso masussa. koska eikös virukset voi jossain määrin vaikuttaa sikiön kehitykseen vai muistanko väärin? tai saada aikaan keskenmenon. Sun vauvas on sentään jo aika iso.

ei kai sen rokotteen turvallisuudesta ole vielä tietoa kellään. Mutta eikös influenssa yleensä oo harmiton sikiölle?? Joten perusterveenä odottajana minä en ottaisi rokotetta.

Olen ollut nyt 2vk saikulla siks kun en vaan uskalla olla töissä :( Asiakaspalvelussa jossa käy todella paljon ulkomaalaisia. Mut saikun hain muuhun syyhyn vedoten, sitä kun näyttää raskaana saavan aika helposti. Ja vika kolmannes on menossa, nyt saikulta jään suoraan äippälomalle. Ja pysyn aika visusti kotona.

Yhteistyössä