Soitin parista kesätyöpaikasta....

Millainen ihminen hakee kesätöitä ja vielä mansikanpoimijaksi? Mun vastaus on, että 15v. teini, ei todellakaan vuonna -79 syntynyt yh-äiti....etkö todellakaan parempaa duunia saisi? Mikä sun koulutus on? Onko työkokemusta? Työkokemusta ja/tai koulutusta kun pitäisi olla ja paljon tuossa iässä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:
Millainen ihminen hakee kesätöitä ja vielä mansikanpoimijaksi? Mun vastaus on, että 15v. teini, ei todellakaan vuonna -79 syntynyt yh-äiti....etkö todellakaan parempaa duunia saisi? Mikä sun koulutus on? Onko työkokemusta? Työkokemusta ja/tai koulutusta kun pitäisi olla ja paljon tuossa iässä...

johtajan pallille vaan :whistle: kato nyt vähän scarlet ku täältä tulee vinkkejä :xmas:
Eiks pankinjohtajan kesäsijaisuus olis aika muheva :saint:

Nostan hattua sulle, jos meinasit mansikkapellolle lähteä raskaana ollessa! Ite en ois kyennyt, selkä oli jo niin kipee ennen puolta väliä raskautta! Sinulla ainakin sisua riittää :hug:

me kerättiin joskus penskana manskuja että saatiin karkkirahaa, siis oltiin koko päivä siellä pellolla, maksetaanko siitä nykyään niin hyvin et perheellisetkin voi elantonsa sieltä tienata?
Minä jätin opiskeluhaaveet, perhe on elätettävä, sossun rahoille en halua jättäytyä. Muutin työn perässä, kun mulla yks ammatti jo kuitenkin on. Mut kukin tavallaan

Hei haloo,mäkin olen menossa kesätöihin :whistle:

Tv vm79 :wave:

Tätä minäkin! Scarlettin tekstejä lukeneena en kyllä enää ihmettele mitään... Vai että mansikanpoimintaa..Silläkö ajattelit saada lisärahaa siihen ok-taloon, josta teit aloituksen aiemmin?!!

Missä mä kirjoitin, että aion ostaa talon? Huumoria arvon mammat, huumoria!

Kieltääkö joku laki muuten opiskelemasta yli 20-vuotiaana? Onko sitten parempi että makaan kotona koko kesän sossun rahoilla? :D :p

Tää ketju osoittaa sen, ettei mikään ole koskaan hyvä. Scarlett opiskelee itselleen ammatin, jolla pystyy myöhemmin elättämään lapsensa paremmin, ja se on nyt sit huonoa, ettei halua mennä sossun luukulle ruikuttamaan. Mut jos Scarlett olisi kotona eikä tekis mitään elantonsa eteen, vaan kävisi sieltä sossusta hakemassa rahat kaikkeen, niin ei sekään olisi hyvä ratkaisu. Herran jestas näitä ihmisiä taas. Musta se on oikeesti hienoa, että joku näkee jotain vaivaa tulevaisuutensa eteen myös sitten, kun on saanut jo lapsia. Ja sekö on nyt synti, et Scarlettin lapsella on isä, joka haluaa olla lapsensa kanssa yhtä paljon, kuin lapsen äiti? Kuinka monella yh:lla on asiat noin?

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Tää ketju osoittaa sen, ettei mikään ole koskaan hyvä. Scarlett opiskelee itselleen ammatin, jolla pystyy myöhemmin elättämään lapsensa paremmin, ja se on nyt sit huonoa, ettei halua mennä sossun luukulle ruikuttamaan. Mut jos Scarlett olisi kotona eikä tekis mitään elantonsa eteen, vaan kävisi sieltä sossusta hakemassa rahat kaikkeen, niin ei sekään olisi hyvä ratkaisu. Herran jestas näitä ihmisiä taas. Musta se on oikeesti hienoa, että joku näkee jotain vaivaa tulevaisuutensa eteen myös sitten, kun on saanut jo lapsia. Ja sekö on nyt synti, et Scarlettin lapsella on isä, joka haluaa olla lapsensa kanssa yhtä paljon, kuin lapsen äiti? Kuinka monella yh:lla on asiat noin?

Se nyt on nähty monta kertaa tällä palstalla, että tekee kuinka tahansa niin se ei ole oikein. Näin on ollut monen kohdalla ja paskaa sataa niskaan vaikka tekis kuinka! :laugh: :laugh: Ihanaa kaksplussan mammojen logiikkaa, aina jostakin pitää keksiä haukkumisen aihetta... :whistle:

Yhteistyössä