Soitin miehelle, että en jaksa, olen niin väsynyt jne, mutta ei mitään vaikutusta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Tai en siis soittanut, mies soitti ja sanoin, että alan olla aika loppu kantamaan kaiken vastuun lapsista viikko toisensa jälkeen.

Tässä on ollut vähän muitakin ongelmia ja aikaa vaativia juttuja, joten olen oikeasti aika loppu ja kaipaisin miehen tukea, mutta ei tainnut tehdä mitään vaikutusta sen sanominen.

Helppo varmaan arvata mistä miehestä on kyse - muutama aikaisempi ketju aiheesta on ollut :(

Eipä tuo mulle ainakaan tutulta tuntunu, täällä on niin paljon ollut näitä evvk-puolueen miehiä.

Mutta miksi yrität vakuuttaa toiselle ettet jaksa, sen sijaan että kertoisit miksi et jaksa. Eli ikään kuin antaisit toisen arvioida itse? Jos käynnistät toisessa kuunteluvaihteen, se ei ehdi kovettaa mieltään

Täällä kanssa mies oli ja on edelleen tuollainen kun on kyse minun jaksamisestani tai enemmänkin jaksamattomuudestani. Mies ratkaisi tämän sillä, että jätti minut koska puhuin tästä liikaa ja nyt siis todellakin hoidan edelleen kaiken täysin yksin ja olen ihan rikki. Ex-miestä vaan ei kiinnosta, surullista mutta totta.

Ei mulla toivo ole ihan täysin mennyt, uskon, että joskus löydän vielä sellaisen miehen, joka oikeasti välittää toisen tunteista eikä ajattele vain omaa napaansa. Onhan sellaisiakin pakko olla olemassa - onhan??

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Eipä tuo mulle ainakaan tutulta tuntunu, täällä on niin paljon ollut näitä evvk-puolueen miehiä.

Mutta miksi yrität vakuuttaa toiselle ettet jaksa, sen sijaan että kertoisit miksi et jaksa. Eli ikään kuin antaisit toisen arvioida itse? Jos käynnistät toisessa kuunteluvaihteen, se ei ehdi kovettaa mieltään

Kerroin kyllä miksi en jaksa, mies sanoi vaan, että miksi en voi levätä illalla?

Ihan kuin olisi siitä kyse, että voinko vai en levätä iltaisin, enemmän on kyse siitä että paljon keskeneräisiä asioita ja kaikki vastuu kaikesta lepää leveillä harteillani - mies sanoi, että miksi pitää tavallisista asioista vetää tuollainen stressi??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:

Kerroin kyllä miksi en jaksa, mies sanoi vaan, että miksi en voi levätä illalla?

Ihan kuin olisi siitä kyse, että voinko vai en levätä iltaisin, enemmän on kyse siitä että paljon keskeneräisiä asioita ja kaikki vastuu kaikesta lepää leveillä harteillani - mies sanoi, että miksi pitää tavallisista asioista vetää tuollainen stressi??

Voisiko miehen sanoissa olla mitään perää? Tässähän on kuitenkin jonkinlainen keskustelu käyty, vaikka sisältö ei ollutkaan sinulle mieluinen. Alunperinhän sain käsityksen että mies ei reagoinut mitenkään? Miksi et kysy, miten miehen mielestä sinun olisi syytä toimia?

Se on kanssa Venus-Mars ihmettely että naisilla kyky vatvoa vuosien takaisia asioita: miksi silloin laitoit sen siihen kuin olisi pitänyt laittaa eri paikkaan? Mies ei edes muista 5 vuotta sitten tapahtunutta mini-kriisiä keittiössä, nainen muistaa...
Ei ihme ettei kunto riitä!

Yhteistyössä