Ehkä äitini kuvitteli, kun olin lapsi, että muiden tekemät asiat eivät koskaan satuttaneet minua. Hkä hän ainoastaan kuvitteli, että ne suututtivat minua, vaikka nehän ovat oikeastaan toistensa vastakohtia. Ei minua muiden toiminta useinkaan suututtanut, mutta sitäkin useammin kyllä satutti.
No, kerron tästä äidille, äiti kieltää kokemukseni, alan suuttua. En siis ole vihainen kokemuksesta, vaan siitä, että äiti kieltää kokemukseni. Äiti ehkä omassa harhaisessa päässään kuvitteli sellaisen auvon, jossa mä puran aina pettymykseni häneen, jolloin mun ei toki tarvitse purkaa sitä ääliömänttiin kaveriin, vaan voin antaa heidän kuvitella, etten inhoa heitä ollenkaan. Toimintatapa, jota moni ihminen on harrastanut minua kohtaan, ja äidistä tämäkin on ihan oikein! (Mieluummin kuulisin, jos joku ei pidä minusta, niin en itsekään kohtelisi häntä välittäen hänestä enempää kuin on välttämätöntä asioiden sujumisen kannalta.)
Ihan hyvä suunnitelma, mutta äiti unohti yhden asian. Että hän sai tuossa suunnitelmassa valita, oliko mun kokemukseni totta ja haavoittanut minua, vai oliko se keksintöäni, eikä satuttanut minua yhtään.
Ja koska hän ilmeisesti oli äitiyden rasituksista uupunut 70-lukulainen idari, niin päästäkseen helpolla hän tietenkin valitsi kohdan "keksitty kokemus, ei satuttanut" JOKA KERTA, ja näin, ta daa, hänen ei oikeastaan tarvinnutkaan kuunnella eikä välittää mun tunteistani eikä minusta ikinä, EIKÄ SIINÄ OLLUT EDES MITÄÄN VÄÄRÄÄ, koska katso kohta "keksitty kokemus, ei satuttanut"! Vaikka eipä ollutkaan!
Ja nyt se bitch maksaa siitä.
ap