soitanko neuvolaan????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 28 ja outo aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 28 ja outo aamu

Vieras
vai onko turhaan..tilanne se et heräsin tänään 5 aamul..( ei o normaalia mulle..aamu uninen ku oon) sit 6.30 aikoihin söin miehen kans aamupalan..sen jälkeen silmiin tuli ihan ku joku suoja tai kalvo..ei meinanut kunnol nähdä...tuli mahakipu maha meni tosi kovaks palloks..huono olo...( oksetti mut ei kumminkaan) päänsärky..heikko olo..ahdisti..henki ei kulkenut, kylmä hiki,väsymys mut ei pystynyt nukahtaa jnejne..

sit kaiken sen taistelun jälkeen nukahdin viel uudestaan ku luulin et kaikki johtuu vaan siit ku heräsin niin aikaisin..

äsken heräsin ja maha silti kipeä..nyt myös selkä..kaikki muut oireet kyl helpottanut.. eli mietin vaan et ahdistuinko ihan turhaan, kehtaanko soittaa neuvolaan.. vai pitäiskö viel lepää hetki

tuntuu vaan et joka asiasta oon soittamassa sinne... jos vaan hermostun ihan turhasta...mut kyl aamul olin tosissaan paniikissa..:S

näköjään neuvolan tätillä kiire ku puhelin varattu..

kiitti kaikille vastauksista....neuvolan tätillä oli vaan 30 min puhelin aikaa ni en kerennyt siihen soittaa...yllätys...

mut lepäilen viel hetken ja meen sit illal vaikka päivystykseen jos olo on viel yhtä heikko ku nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja rv28 ja outo aamu:
kiitti kaikille vastauksista....neuvolan tätillä oli vaan 30 min puhelin aikaa ni en kerennyt siihen soittaa...yllätys...

mut lepäilen viel hetken ja meen sit illal vaikka päivystykseen jos olo on viel yhtä heikko ku nyt...

Kun viikkoja kuitenkin jo tuon verran, voi synnärillekki soittaa ja kysyä neuvoa.

Ainakin meidän neuvolantäti vastaili puhelimeen myös muulloin kuin soittoaikana.. Jos siis kovin huolissaan jostain on ja pahoittelee soittamista, ei vaikuttanut ollenkaan harmistuneelta soitosta. :)

Voithan soittaa myös äitipolille tai tk lääkärin ajanvaraukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:

Kun viikkoja kuitenkin jo tuon verran, voi synnärillekki soittaa ja kysyä neuvoa.

Mä luulen, että se voisi melkein olla parempi vaihtoehto, koska synnärillä tiedetään paljon paremmin mikä on vakava oire ihan vain kokemuksen takia.

mua pelottaa et ne nauraa mua tas pihalle... oon tasan tarkkaan käynyt kerran "maha kipujen" takia lääkärissä ku kouristeli tosi pahasti ja luulin et ne on supistuksia... selvis et olikin vaan mahatauti...ni nyt ei uskalla kauhean "helposti" soittaa mennä lekuriin ku jos taas oon vääräs...eikä mul oikeasti o mitään hätä..:S

mua pelottaa et ne nauraa mua tas pihalle... oon tasan tarkkaan käynyt kerran "maha kipujen" takia lääkärissä ku kouristeli tosi pahasti ja luulin et ne on supistuksia... selvis et olikin vaan mahatauti...ni nyt ei uskalla kauhean "helposti" soittaa mennä lekuriin ku jos taas oon vääräs...eikä mul oikeasti o mitään hätä..:S

ootko juonu tarpeeksi? mulla tuli raskausaikana usein virtsatiekiviä kun en muistanut juoda ja ne oli kivuliaita..

Aina parempi pelata varman päälle. Varmasti kaikki hyvin, eikä mistään vakavemmasta kyse, mutta antaisitko itselles anteeksi, jos oiski joku hätä, etkä ois asialle tehny mitään kun mietityttää, että joku nauraa sulle.. Sori ei millään pahalla.

Nyt se luuri käteen ja soittamaan :)

soitin suoraan synnärille ka juttelin kätilön kans... kuulemma pitää vaan seurailla olotila ku nyt ei o mitään hengen hätää ja vauva liikkuu...

nyt on kuulemma flunssaa liikenteessä ni voi olla ihan vaan sitä....alkuoireita

helpotti kummasti..nyt on parempi olo jo itelläkin...
meen viel hetkeks nukkuu ja sit ulos lenkille...jos sais raitista ilmaa

soitin suoraan synnärille ka juttelin kätilön kans... kuulemma pitää vaan seurailla olotila ku nyt ei o mitään hengen hätää ja vauva liikkuu...

nyt on kuulemma flunssaa liikenteessä ni voi olla ihan vaan sitä....alkuoireita

helpotti kummasti..nyt on parempi olo jo itelläkin...
meen viel hetkeks nukkuu ja sit ulos lenkille...jos sais raitista ilmaa

Hyvä, että helpotti. :)

Yhteistyössä