söisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
söisin! hapantuote joten säilyy yleensä hyvin. ajattelppa ihan maitoakin, menee helposti 3 päivää viimeisen päiväyksen jälkeen, Jogurtit, viilit yms hapan tuoteet säilyy reilusti,,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin sinulla on jääkaappi liian kylmä. Oikea lämpötila jääkaapissa on +6.

ei ole... katoppa huvikses kalan ja ja kanan pakkauksia ja joidenkin lihatuotteiden... säilytettävä alle +3 on joissain...

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivo:
Alkuperäinen kirjoittaja VOI VOI:
KÄYTÄ JÄRKEÄ :)

niin mä käytinkin... ja tulin kysymään täältä fiksujen mielipidettä, en empatiasympatiakelvottoman ihmisen.

Tottakai saa ja pitääkin kysyä palstalta :D
On täällä typerimpiäkin kysytty :laugh:

kiitos :) mä tuun sitte taas kysyyn ku löydän jonku vanhan villasukalle haisevan perunan kaapista, että voiko sitä syödä :D

Söisin, jos ei pinnalla ole hometta, ja jos tuoksuu vielä kermaviilille, eikä jollekin muulle =) Ehkä kuitenkin käyttäisin johonkin kuumennettavaan ruokaan vaikka leivontaan tai uunikalaan...

kyllä ne hyvin menee, ainakin leivonnassa. Sen kyllä haistaa/näkee, onko vielä kelvollista. Nykyään ihmiset on aivan liian hygieenisiä näissä asioissa. Ihmetellään, ku on allergioita ja joutuu laittamaan ruokaa roskiin...

Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivo:
Alkuperäinen kirjoittaja VOI VOI:
KÄYTÄ JÄRKEÄ :)

niin mä käytinkin... ja tulin kysymään täältä fiksujen mielipidettä, en empatiasympatiakelvottoman ihmisen.

Tottakai saa ja pitääkin kysyä palstalta :D
On täällä typerimpiäkin kysytty :laugh:

kiitos :) mä tuun sitte taas kysyyn ku löydän jonku vanhan villasukalle haisevan perunan kaapista, että voiko sitä syödä :D

Tule vaan :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin sinulla on jääkaappi liian kylmä. Oikea lämpötila jääkaapissa on +6.

ei ole... katoppa huvikses kalan ja ja kanan pakkauksia ja joidenkin lihatuotteiden... säilytettävä alle +3 on joissain...

Kyllä yleinen suositus on +6 astetta. pakkauksiin voi valmistaja laittaa vaikka mitä voidakseen välttyä vastuulta. Sähkönkulutuskin lisääntyy aivan tolkuttomasti jo noin alhaisessa lämpötilassa ja monet tuotteet mm. vihannekset eivät pidä noin alhaisesta lämpötilasta.

Yhteistyössä