söisitkö vuoden vanhoja findus pakastekasviksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi perse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi perse

Vieras
mies osti tänään kaupasta findus pakastekasviksia..

laitoin niistä äsken ruokaa ja huomasin pussissa päiväyksen 9/2010!! ja tämä siis parasta ennen päiväyksen kohdalla. siis syyskuussa 2010 vanhaksi menneitä! oon ihan tosi raivoissani kauppaa kohtaan, kun ei huolehdi, että pakasteet on tuoreita!

ja nyt vituttaa, kun pitää varmaan laittaa tuo ruoka roskiin ja tälle illalle ei muuta ole miehelle syötävää kun kohta tulee töistä.. :/

onhan ne varmaan koko ajan jäässä olleet, mutta silti, on vuosi pitkä aika...
uskaltaakohan nuo syödä vielä?

nyt vituttaa ihan hirveän paljon.. :( :( ja surettaa! mitä ihmettä keksin tähän hätään ruoaksi miehelle, joka tulee kotiin n. 10min sisällä... oon paistanu noi kasvikset ja broilerin ihan sitä varten, että saa syödäkseen kohta.
voi itkuuuuuuuu.... on tuo HALPA-HALLI kyllä yksi huijaripulju!

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;24630983:
Tilatkaa pitsat? Ja mieshän ne oli ostanut, olisi katsonut vähän tarkemmin jo kaupassa. Eihän tuo nyt sun syysi ole?

ei tässä pikkukaupungissa ole yhtään pizzeriaa auki tähän aikaan illalla enää..
ja juu, eipähän se minun syy ole, eikä oikeastaan miehenkään. harvoin sitä tulee ostaneeksi VUODEN vanhoja tuotteita.. ei siinä mitään, jos noi oiskin vaikka 2kk vanhoja, mutta vuosi!!....

eikä mies tietenkään ole kuittia ottanut, että eipä sitä auta sinne kauppaankaan valittaa ilman todistusaineistoa siitä, että ko. tuotetta on ostettu...

Muutaman kuukauden vanhoja pakastevihanneksia voisin ehkä syödä, mut vuosi on tosi pitkä aika. Et kai sekoittanut broilereita kasvisten joukkoon? Eikö lisäkkeeksi voisi kehitellä riisiä, pastaa tai vaikka perunaa?

[QUOTE="...";24631010]Muutaman kuukauden vanhoja pakastevihanneksia voisin ehkä syödä, mut vuosi on tosi pitkä aika. Et kai sekoittanut broilereita kasvisten joukkoon? Eikö lisäkkeeksi voisi kehitellä riisiä, pastaa tai vaikka perunaa?[/QUOTE]

tietysti kerkesin sekoittaa, ennenkuin kasvispussiin vilkaisin.. :( paistoin ensin kanat ja sit lisäsin nuo kasvikset..

En söisi vuoden vanhoja ja tekisin kauppaan valituksen.

mitäpä se hyödyttää kun ei sitä kuittia ole.. ottavat tietysti vaan vanhat tuotteet pois hyllystä, jos niitä enemmän on kuin tuo pakkaus...

No valitat silti, jos mitään asiakaspalvelua heillä on, niin kyllä jotenkin reagoivat. Etenkin jos niitä suurempi erä siellä.
Aina kannattaa valittaa, jo vaikka sen takia ettei kukaan muu enää osta niitä epähuomiossa.

[QUOTE="vieras";24631141]Katsoitkohan sä ihan varmasti oikein sen päivän..

Miks ylipäätään katsoit, näyttiks ne kasvikset jotenki pilaantuneilta?[/QUOTE]

katsoin oikein ja mies varmisti kans...

katsoin ravintotaulukkoa ja samalla sit satuin huomaamaan sen päiväyksen..

vaikkakin luulen, että jos en tuota päiväystä tietäis, niin vetelisin hyvällä omallatunolla nuo kasvikset naamariin ilman suurempia ihmettelyjä..

mitäpä se hyödyttää kun ei sitä kuittia ole.. ottavat tietysti vaan vanhat tuotteet pois hyllystä, jos niitä enemmän on kuin tuo pakkaus...

Kannattaa silti valittaa vaikka kuittia ei olisikaan enää. Luulisi jotenkin kuitenkin reagoivan valitukseen, varsinkin kun on nuin vanha tuote.

Mulle kävi kerran noin, mutta en ehtinyt vihannespussia käyttää. Kiikutin takaisin kauppaan ja sain rahat takaisin, mut myyjä tokaisi vain "sulle kävi huono tuuri"! Ai niin ku että huono tuuri, kun sattui just vanhentunut pussi eikä käyttökelpoinen?! Samaten ostin kerran pakasteturskaa, josta piti tehdä pienelle sosetta. Huomasin jo avatessani paketin, että se ei ollut oikein kelvollista (oli sellainen kuivunut peite päällä) ja päivämäärähän sen vahvisti sitten. Kaupasta rahat takaisin ja kahvipaketti pahoitteluksi..

Yhteistyössä