Söisitkö tällaista ruokaa? Tänään tulossa vieraita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jänskättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jänskättää

Vieras
Katkarapupastaa, joka sisältää:
katkarapuja
jotain pastaa (en ole vielä käynyt kaupassa)
valkosipulia
sipulia
paprikaa
kesäkurpitsaa
sitruunamehua
tomaattipyreettä
kermaa
+ pippuria, suolaa ja aavistus soijakastiketta

Lisäksi tarjolla fetasalaattia ja patonkia. Ruoan kanssa viiniä (tämä sovittu jo etukäteen) ja tietenkin vettä. Pastan päälle voi halutessaan ripotella gorgonzolaa.

Jälkiruoaksi mustikkapiirakkaa ja vaniljakastiketta.

Kertokaahan kelpaisiko, vai muuttaisitteko jotain? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Katkaravut maistuu vieraille, se on selvitetty etukäteen. Tuota salaattia mietin, että onko se vähän tylsä...

Ei jeesus mä oon pervo! En aluksi huomannut, että tää on ap:n kommentti.
Ihmettelin vain, että joko on taas tehty joku turha tutkimus, ja todettu että "katkaravut maistuvat vieraille". Eli siis että miltä ne katkaravut maistuvat.. siis vierailta.

Olipas vaikea selostus..

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Katkaravut maistuu vieraille, se on selvitetty etukäteen. Tuota salaattia mietin, että onko se vähän tylsä...

Mitä sä meinaat laittaa siihen salaattiin?

Ihan vaan salaattia, tomaattia, kurkkua ja fetaa meinasin, mutta aloin miettiä, että voiskohan sitä piristää jotenkin. Paprikaa on jo ruoassa, niin sitä ei ehkä salaattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Ihmettelin vain, että joko on taas tehty joku turha tutkimus, ja todettu että "katkaravut maistuvat vieraille". Eli siis että miltä ne katkaravut maistuvat.. siis vierailta.

Olipas vaikea selostus..

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Mitä sä meinaat laittaa siihen salaattiin?

Ihan vaan salaattia, tomaattia, kurkkua ja fetaa meinasin, mutta aloin miettiä, että voiskohan sitä piristää jotenkin. Paprikaa on jo ruoassa, niin sitä ei ehkä salaattiin.

Viinirypäleitä puolikkaina ja vaikka hunajamelonia? Tai vesimelonia? Oliiveja? Kapriksia? Tomaatit kirsikkatomaatteina?

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Olipas vaikea selostus..

minunkin piti lukea kahdesti.. ensin luin katkaravut maistuvat vierailta (kai sitä lukee niin kun ajattelee..yök)

Yhteistyössä