Söin sitten 3 e-pilleri laattaa putkeen...pakko oli ja nyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 lapsi tulossa..?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3 lapsi tulossa..?

Vieras
tuntuu että hormoonit sekaisin..vai raskaana.. ei, en voi olla.

Elikkäs... yleensä syön 2 laattaa ja sitten tauko. nyt otin vielä 3 laatan. kun oltiin kylpylälomalle menossa. sitten otin tauon.. ei menkkoja tullut.. huomenna pitäis uusi aloittaa.

Mietin vain, että alotanko huomenna uuden. Vai eka raskaustesti. Raskaus tuskin mahdollinen kun olen ihan säännöllisesti syönyt noita. Rinnat vain arat nyt..ihan samanlainen olo niissä on kun viime raskauksissa... voi elämä!! Ehkäpä se vain johtuu tuosta kun söin 3 laattaa pillereitä...

huoh...voiko noita raskausoireita tulla pillereitten aikaan.. vaikkei raskaana?
kokemuksia...tai jotain!!

Ööö...eiks niitä sais syödä vaan 2 putkeen?Ja sit pitäis pitää tauko.Mä olen ainakin luullu niin..Jos on hormoonit menny joteskin ihan seksin kun oot niin pitkään niitä syönyt putkeen.

nuitahan saa mielestäni syödä ihan hyvinkin tuon 3levyä putkeen, jopa 6levyä voi syödä, joten siinämielessä ihmettelen, mut tee nyt ihmeessä testi ettet mee syömään niitä lisää jos vaik paksuna ootkin :)

PMS-oireisiin kuuluu myös rintojen aristus. Mullakin on jäänyt joskus nuorena pillereiden aikaan välistä vuoto, kun olin silloin ottanut 2 levyä putkeen. Soittasin varmaan itse neuvolaan.

Pillereitä voi syödä ihan huoletta tuon kolme levyäkin putkeen, näin mulle on lääkäri sanonut. Voihan se olla, että sulla vaan ei ole keho tottunut ja siksi menkat jäävät pois tai myöhästyvät, mutta tekisin sinuna varalta testin =) :hug:

Pillereissä on hormoneja, ja niistä voi tulla vaikka mitä oireita.
Mä olen joutunut syömään myös lähes 3 laattaa putkeen (munasolun luovutukseen liittyen) ja tissit on pinkeät ja alavatsaa juilii, raskaana en kuitenkaan ole.

Viimeksi kun hain pillerit (puoli vuotta sitten), lääkäri sanoi mulle että nykyään saa syödä vaikka vuoden putkeen. Aiheuttaahan se välivuotoja ja kuukautisten poisjääntiä sitten kun väliviikon pitää, mutta ei siitä pitäisi mitään vaaraa olla ja ei pitäisi ehkäisytehon heiketä. Tietysti aina on se mahdollisuus että on raskaana, joten kannattaa tehdä testi.

Pakko varmaan hakea se testi ja tehdä se huomenna.

Syön 2 laattaa aina putkeen, koska en vain jaksa menkkoja! Toivottavasti tämä on nyt vain joku hormooni myrsky :) Meillä on tuo nuorin vasta 10kk. Tämän odotus oli tosi hankala ja synnytys samaten.. tuli vähän etuajassa..imetys ei toiminut jne.. joten pelottaa jos kaikki taas toistuu.. mutta ei sitä tiesti vielä auta murehtia!

Yhteistyössä