Söin ensimmäisen kerran just äsken nuudeleita.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Antakaas jotain hyviä nuudelireseptejä? Joskus oon niitä valmiita pussinuudeleita syönyt töissä lounaaksi, mutta josko niistä sais kotona ihan oikeetakin ruokaa :D

Kuullota pannulla sipulia, porkkanaa, kaalta, paprikaa, mitä kasviksia vaan haluat. Mausta mieluisasti. Paista broilerinsuikaleita. Mausta, jos ei oo marinoituja. Laita sekaan kasvikset. Keitä nuudelit ja kaada vesi pois. Sekoita joukkoon broisku-kasvishässäkkä. Helppoo, hyvää, nopeeta :p

mä tykkään curryn makuisista riisinuudeleista.. niistä ei saa paljon pisteitäkään. mun kaveri laittaa nuudelia niin et keittää kananmakuista nuudelia, valmistaa broilerin suikaleet ja wokkivihannekset ja sekoittaa ne sit keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Antakaas jotain hyviä nuudelireseptejä? Joskus oon niitä valmiita pussinuudeleita syönyt töissä lounaaksi, mutta josko niistä sais kotona ihan oikeetakin ruokaa :D

Paistelee vaikka broikunsuikaleita ja kasviksia,sekaan ruokakermaa ja kypsät nuudelit sekaan...Hyvää on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Saara:
teettekö niistä sitä keittoa?
me ei ikinä, se on hirveetä kun nuudelit lilluu nesteessä!
me aina laitetaan niin että vesi imeytyy nuudeleihin

Mä joskus syön sitä ns. keittona... laitan sen liemen joukkoon ketsuppia ja vihreetä tabascoo :p *juu olen outo* :laugh:

Yhteistyössä