Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
yleensä siin samassa paikassa kun herneitä, linssejä sun muita eli jauhohyllyssäAlkuperäinen kirjoittaja vv:millä hyllyllä tota soijaa myydään kaupoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Miltä maistuu verrattuna esim jauhelihaan huomaako lapset eron??
Ostin juuri tänään ja nyt mietin mitä siitä tekis. Entäs kuinka pienille lapsille sopii antaa?
Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Miltä maistuu verrattuna esim jauhelihaan huomaako lapset eron??
Ostin juuri tänään ja nyt mietin mitä siitä tekis. Entäs kuinka pienille lapsille sopii antaa?
Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Niin ja jos laittaa esim tuo 2dl niin mitä määrää jauhelihaa vastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Niin ja jos laittaa esim tuo 2dl niin mitä määrää jauhelihaa vastaa?
En käytä jauhelihaa itse lainkaan, mutta karkea arvioni olisi ehkä 300 grammaa jauhelihaa.
Soijarouheen voi "turvottaa" käyttöä varten kätevästi mikrossa. Lisää vettä ja lämmitä täydellä teholla pari minuuttia. Sitten soijarouhe on valmis käytettäväksi vaikkapa kastikkeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Niin ja jos laittaa esim tuo 2dl niin mitä määrää jauhelihaa vastaa?
En käytä jauhelihaa itse lainkaan, mutta karkea arvioni olisi ehkä 300 grammaa jauhelihaa.
Soijarouheen voi "turvottaa" käyttöä varten kätevästi mikrossa. Lisää vettä ja lämmitä täydellä teholla pari minuuttia. Sitten soijarouhe on valmis käytettäväksi vaikkapa kastikkeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja !!:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Niin ja jos laittaa esim tuo 2dl niin mitä määrää jauhelihaa vastaa?
Mä paistan vielä turvotetun rouheen aina, ennen ku laitan kastikkesiin, makaronilaatikkoon tms, tulee paljon parempaa. Sitten jos siitä tekee esim. pullia tai pihvejä niin tietenkin paistan vasta ne. Mutta turvotettu soijarouhe vastaa vasta raakaa jauhelihaa, kyllä te senkin paistatte ennen makaroonilaatikkoon laittamista? (siis eihän sitä pakko oo paistaa sitä soijaa mutta parempaa tulee!)