yleensä siin samassa paikassa kun herneitä, linssejä sun muita eli jauhohyllyssäAlkuperäinen kirjoittaja vv:millä hyllyllä tota soijaa myydään kaupoissa?
Soijarouhe kannattaa maustaa hyvin, niin eroa ei niin selvästi huomaa jollei halua. Kannattaa käyttää vaikkapa soijakastiketta antamaan lisämakua muiden mausteiden lisäksi. Meillä söi 4-vuotias ja 1-vuotias viikonloppuna hyvällä ruokahalulla soijarouhepihvejä. Raa´an perunan sijaan lisäsin 3 dl:n soijarouhetaikinaan pari desiä perunamuusia. Perunamuusi sopii mielestäni hyvin soijapyöryköihin ja -pihveihin.Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Miltä maistuu verrattuna esim jauhelihaan huomaako lapset eron??
Ostin juuri tänään ja nyt mietin mitä siitä tekis. Entäs kuinka pienille lapsille sopii antaa?
8-9kk lähtien - muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Miltä maistuu verrattuna esim jauhelihaan huomaako lapset eron??
Ostin juuri tänään ja nyt mietin mitä siitä tekis. Entäs kuinka pienille lapsille sopii antaa?
En käytä jauhelihaa itse lainkaan, mutta karkea arvioni olisi ehkä 300 grammaa jauhelihaa.Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Niin ja jos laittaa esim tuo 2dl niin mitä määrää jauhelihaa vastaa?
Kiitos, ja huomenna kokeilemaan!! Jos vaikka sais taas vähän hilattua ruokalaskua alemmas, tänään meni 100 niin että heilahti ja pelkkää ruokaa..Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En käytä jauhelihaa itse lainkaan, mutta karkea arvioni olisi ehkä 300 grammaa jauhelihaa.Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Niin ja jos laittaa esim tuo 2dl niin mitä määrää jauhelihaa vastaa?
Soijarouheen voi "turvottaa" käyttöä varten kätevästi mikrossa. Lisää vettä ja lämmitä täydellä teholla pari minuuttia. Sitten soijarouhe on valmis käytettäväksi vaikkapa kastikkeeseen.
Mä paistan vielä turvotetun rouheen aina, ennen ku laitan kastikkesiin, makaronilaatikkoon tms, tulee paljon parempaa. Sitten jos siitä tekee esim. pullia tai pihvejä niin tietenkin paistan vasta ne. Mutta turvotettu soijarouhe vastaa vasta raakaa jauhelihaa, kyllä te senkin paistatte ennen makaroonilaatikkoon laittamista? (siis eihän sitä pakko oo paistaa sitä soijaa mutta parempaa tulee!)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En käytä jauhelihaa itse lainkaan, mutta karkea arvioni olisi ehkä 300 grammaa jauhelihaa.Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Niin ja jos laittaa esim tuo 2dl niin mitä määrää jauhelihaa vastaa?
Soijarouheen voi "turvottaa" käyttöä varten kätevästi mikrossa. Lisää vettä ja lämmitä täydellä teholla pari minuuttia. Sitten soijarouhe on valmis käytettäväksi vaikkapa kastikkeeseen.
Tietenkin paistan soijarouheen vielä tämän turvottamisen jälkeen. Hyvä, että otit asian esille. Taisin ilmaista itseäni huonosti tässä asiassa.Alkuperäinen kirjoittaja !!:Mä paistan vielä turvotetun rouheen aina, ennen ku laitan kastikkesiin, makaronilaatikkoon tms, tulee paljon parempaa. Sitten jos siitä tekee esim. pullia tai pihvejä niin tietenkin paistan vasta ne. Mutta turvotettu soijarouhe vastaa vasta raakaa jauhelihaa, kyllä te senkin paistatte ennen makaroonilaatikkoon laittamista? (siis eihän sitä pakko oo paistaa sitä soijaa mutta parempaa tulee!)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En käytä jauhelihaa itse lainkaan, mutta karkea arvioni olisi ehkä 300 grammaa jauhelihaa.Alkuperäinen kirjoittaja uusi juttu:Niin ja jos laittaa esim tuo 2dl niin mitä määrää jauhelihaa vastaa?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel