Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Söpöys on katsojan silmissä. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Objektiivisesti söpöt lapset vaan on suomessa harvassa B)
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Objektiivisesti söpöt lapset vaan on suomessa harvassa B)
Makuasia .-)
Itse en tykkää intialais- afrikkalaislapsista. En tykkää aikuistenkaan ulonäöstä siellä.
Vaaleus viehättää silmään.. vaaleus ja jalokiven väriset silmät.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saisiko siis sinun lapsen ulkonäköä arvostella ilman että loukkaannut vai mitä ajat takaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Objektiivisesti söpöt lapset vaan on suomessa harvassa B)
Makuasia .-)
Itse en tykkää intialais- afrikkalaislapsista. En tykkää aikuistenkaan ulonäöstä siellä.
Vaaleus viehättää silmään.. vaaleus ja jalokiven väriset silmät.
Alkuperäinen kirjoittaja Pottunokka:Mä en varmaankaan rakastaisi lastani näin paljon, jos se olis ruma. Ni.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
Sulla varmaan tosi ruma oma naama kun tarve haukkua noin![]()
Olen 100% varma. Toisella saitilla vieraat ihmiset kehuvat lastani. Olet yksin mielipiteesi kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
Olen 100% varma. Toisella saitilla vieraat ihmiset kehuvat lastani. Olet yksin mielipiteesi kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
Kyllä munkin lapsia on kehuttu söpöiksi monelta taholta. Ja täällä heitä on pidetty kaikkea muuta kun söpöinä.
Mutta en mä ole niin sokea että väittäisin "Olet yksin mielipiteesi kanssa". Sillä kyse on makuasioista kuten itsekin totesit =)
Aina omat lapset näyttää södeiltä. Mutta en mä voi alkaa vaatia että muu mailma ois samaa mieltä mun lapsistani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Toisella saitilla vieraat ihmiset kehuvat lastani. Olet yksin mielipiteesi kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja rumaa lasta ei sitten voikaan auttaa![]()